op vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lycke, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycke

Lycke Lid

30 jul 2009
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wij gaan over een week lekker een midweekje weg met onze zoon en dochter. Mijn dochtertje is dan 10 weken oud.
    Ik vraag me af of het veilig is om haar dan nu al in een campingbedje te laten slapen. Ik heb een ledikantmatras mee. En er zit een soort van gaas aan de zijkanten.
    Zou ik haar daar in kunnen laten slapen of kan ik haar beter voor zo'n midweekje in de kinderwagenbak laten slapen.

Alvast bedankt.

Groetjes Lycke

2. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Persoonlijk zou ik haar lekker in de kinderwagenbak laten slapen. Dat kan best voor een midweekje. Een campingbedje is nog wel erg groot.
    Fijne vakantie!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou juist gaan voor het campingbedje, omdat zo`n wagenbak nogal warm is en het in de huisjes vaak ook best warm is. En dan opmaken zoals thuis, laag in het bedje. Voor jou is het overigens niet zo handig zo`n kleintje van de bodem plukken.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat jij prettig vind. Veel kindjes slapen vanaf het begin af aan in een ledikantje, dus dat is vergelijkbaar met een campingbedje.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Lijkt mij ook gewoon kunnen. Maar ik zou wel even kijken of je 't matras wel kan gebruiken. Ons campingbedje heeft een andere maat dan een gewoon ledikant, het matrasje is dus ook te klein voor daarin. Wij hebben daarom een speciaal matrasje bij 't campingbedje gekocht.

@ Yolanthe: ons campingbedje kan ook op een middenstand, dus net zo hoog als een ledikantje in het begin staat. Dan hoef je je kindje niet van zo laag op te pakken ;). Ik dacht dat dat bij alle campingbedjes wel zou kunnen, maar dat is dus niet zo begrijp ik?

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ons campingbedje heeft niet zo'n stand.

Wij zijn toen Sven 10 weken was een weekje naar CP geweest en heb hem toen in een campingbedje gelegd.

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ligt eraan waar ze thuis in ligt.
    Ligt ze in een ledikantje dan maakt het niet zoveel uit want dat is even groot.

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Nee ik heb een paar campingbedjes maar allemaal zonder zo`n tussenstand. Lijkt me wel handig, want een baby van de bodem oppakken is niet zo handig, ik ben zelf niet erg groot vandaar.

Overigens passen er hier in bijna alle campingbedjes wel een gewoon matras ze zijn allemaal 60x120. Ik heb er eentje waarin het niet past die is 75x100, hele rare maat.

9. Lycke

Lycke Lid

30 jul 2009
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor jullie reactie's.

Ja waar je niet allemaal over nadenkt he;) als het gaat om je kinderen.

Ik zal haar in het campingbedje doen en lekker laag opmaken.

Voor mij is het niet zo handig omdat ik diep moet bukken als ik haar eruit haal, maar voor een weekje kan dat wel.

Groetjes Lycke

Deel Deze Pagina