(kinder) Aspirine ter bevordering van innesteling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kramertje, 16 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Dames,

    Ik lees erg veel over het gebruik van (kinder) aspirine ter bevordering van de innesteling.
    Volgens mij wordt dit vooral in Gent & Dusseldorf met regelmaat voorgeschreven.
    Ik ben benieuwd wat het nou precies doet (of juist niet), welk merk, tabletten of juist bruis, dosering?
    Wie van jullie slikt dit en welke vorm en dosering?
     
  2. snoopy100

    snoopy100 Actief lid

    12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Via Gent idd voorgeschreven, maar wel ivm afwijkingen in stolling. Slik nu 100mg/dag. Afgelopen maandag tp van 2 cryo's gehad. Wie weet! Volgens mij had ik ook al in andere topics contact met je gehad toch?
     
  3. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Slik je dat dan vanaf terugplaatsing...? Wij stappen ook wellicht over naar Düsseldorf of Gent, dus was even benieuwd.

    Dat denk ik niet. Heb hier eerder nog nooit over meegepraat of geschreven in ieder geval.
     
  4. snoopy100

    snoopy100 Actief lid

    12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    nee eerder was er al op d1 van cyclus mee gestart. Ook meer om de opbouw van je baarmoederslijmvlies wat dunner te maken denk ik.
     
  5. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik heb het ook gedaan. En kreeg daardoor een bloeding in mn baarmoeder naast mn embryo die was ingenesteld. Ik kreeg door die bloeding een miskraam.

    Of ik die bloeding ook gehad had zonder aspirine weet ik niet. Ik heb het iig nooit weer durven gebruiken.
     
  6. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Jeetje meis wat erg zeg. Ik zou het ook zeker niet op eigen houtje gaan gebruiken hoor. Zijn nu bezig met een poging en wacht deze eerst af. Als dit niks wordt stappen we over naar Gent en las en hoorde dat aspirine daar veel wordt voorgeschreven. Lees me altijd even graag in van te voren.
     

Deel Deze Pagina