Goedemorgen dames, Ik heb nu mijn eerste cryo terugplaatsing gehad in een kunstmatige cyclus met Progynova en Utrogestan volgens een opbouwschema. Aanstaande dinsdag heb ik de officiële test in het ziekenhuis, maar inmiddels al een witte test in handen gehad (8 dagen na tp 5 daags embryo) en dat in combinatie met de krampen die ik heb maakt dat ik er een hard hoofd in heb dat het deze ronde gelukt is. Ben alweer vooruit aan het denken, maar ik weet eigenlijk niet hoe dat nu verder gaat m.b.t. direct door kunnen in een volgende ronde i.v.m. de Progynova en Utrogestan die ik nu gebruik. Deze eerste ronde moest ik op CD1 namelijk beginnen met het opbouwschema. Zijn er dames die weten of je nu dan wel meteen weer door kan gaan (in een aangepast schema o.i.d.?) of dat je eerst weer een ronde moet wachten tot je weer menstrueert en dan weer het opbouwschema beginnen? Heb hier vorige maand totaal (nog) niet aan gedacht om dit te vragen op de poli..
Het verschilt volgens mij per ziekenhuis. In mijn zkh moet je er officieel een cyclus tussen laten, meer voor de rust, niet omdat het kwaad kan als je door zou gaan met hormonen. In mijn geval maken ze een uitzondering omdat ik endometriose heb en dit kan verergeren. Dus ik mag gelijk door. In sommige ziekenhuizen mag je sowieso gelijk door, dus ik zou het toch even checken.
Hoi, Ik heb afgelopen woensdag een negatieve test gehad van een cryo TP en mocht toen stoppen met de progynova en duphaston. Ik wacht nu op mijn menstruatie en als die begint dan mag ik direct weer de progynova gaan slikken. Bij ons hoef je niet een cyclus te wachten met cryo TP. Toen ik de punctie had gehad en een verse TP had en toen over ging naar cryo TP moest ik wel een cyclus wachten. Het kan verschillen per kliniek! Succes!
Dankjewel! Na de punctie & verse tp heb ik inderdaad ook een pauze cyclus gehad. Het is dan maar even afwachten of ik vóór de testdatum al ga menstrueren of niet (dat was de vorige keer wel). Jij ook recent een negatieve test, vervelend! Veel succes in de nieuwe ronde
Ik had voor mijn vorige zwangerschap ook tp in kunstmatige cyclus en mocht zodra mijn menstruatie op gang was meteen weer starten met de progynova. Zodra ik stopte met de utrogestan kwam mijn menstruatie op gang en kon ik weer beginnen. Uiteindelijk op deze manier 2x zwanger geworden (1mk, 1 zoon). Deze zwangerschap met verse tp zwanger geworden dus weet niet of er wat veranderd is.