Hallo dames, Ik heb even jullie hulp nodig. Mijn zoontje heeft een splinter in zijn vinger. Hij zit alleen erg diep en ik mag niet eens naar zijn vinger kijken.....wat kan ik nu doen??? Groetjes, Wendy
Je kan weinig anders doen dan of door zetten, of dokter bezoeken.... Mandy heeft alles bij elkaar geschreeuwd, ooit es voor een splinter, maar met goed vast houden is het gelukt! *dopjes in je oren* Succes
aah wat sneu... zit idd niks anders op dan door te zetten... pincet erbij... en proberen het eruit te krijgen... anders kan hij een ontsteking krijgen en ben je nog verder van huis! als het je echt niet lukt zou ik ffe langs een huisartsenpost gaan hoor... die doen dat vaak wat emotieloos en heel snel....
Even in bad of een bak met water laten gaan. Dan word de huid wat week, en kun je makkerlijker de splinter eruit halen. ( is ook iets minder pijnlijk.) Succes ermee.
een pleister met groene zeep er op. Dat werkt als trekzalf en haalt de splinter al een eind omhoog + de huid wordt weker, waardoor je hem ook gemakkelijker kan verwijderen.
Met zijn 2en doen Wij hebben ooit op de camping op een stacaravan gezeten. ons mannetje was toen 9 maanden en zat onder de splinters echt heel zielig!!! Dit was na de eerste dag. Ik heb hemtoen in de buggy gezet, manlief hield hem vast ( arm of been) en ik ben ze gaan verwijderen... GEen pretje maar het moet toch gebeuren anders krijg je zweren, en wordt het nog erger. Daarna hebben we alles afgedekt met kleden en kon hij vrij op de veranda spelen zonder splinters