Nou de titel zegt eigenlijk een hoop😜 Ondanks mijn rugpijn (fors bij tijd en wijle en chronisch) gaan we toch weer kamperen.. Maar ik wil eigenlijk wel een goede kampeerstoel, wie heeft er tips? Pijn zit laag in de rug en momenteel ook bij de nek en schouders
Ik zou naar een campingwinkel gaan en gewoon gaan zitten (en dat steeds er 1 uit het schap pakken en niet 1 waar al 1000 man opgezeten heeft. Wij hebben wel een extra hoes met zacht materiaal bij gekocht, maar de stoel zelf is heel persoonlijk
Nee, deze: http://www.vrijbuiter.nl/kampeermeubelen/stoelaccessoires/vrijbuiter-outdoor-stoelhoes-gepolsterd/ Ik heb hem niet uitgeprobeerd maar er zit 1cm schuim op en hij is uitneembaar.
Idd proefzitten!! Ik ben ook rugpatient en zit erg goed in mijn 19,99 euro stoel van de gamma. Die zit echt perfect voor me. Maar erg persoonlijk dus. Zou ook even erg goed kijken waar je op gaat slapen. Ik heb dit jaar voor t eerst erg moeite gehad met opstaan
Ik zou inderdaad gaan proberen bij de campingwinkel. Heb je ook een goed luchtbed/slaapmatje? Ik zweer bij de sleep-in bed van de Décathlon.