Straks naar de film met m'n meiden maar we kunnen niet kiezen! Welke moeten we echt zien? Finding dory of huisdiergeheimen?
Finding Dory is echt een hele leuke film! Goed te volgen voor kinderen en ook leuk voor volwassenen. Huisdiergeheimen hebben we nog niet gezien, staat hier ook nog op het lijstje.
Mijn dochter koos voor dorp vanmiddag! Maar die is pas 4,5 dus denk dat die kiest voor de bekendheid Ben benieuwd hoe ze t 3d vind
Allebei gezien ik ik zou voor huisdiergeheimen kiezen, errug grappig! Finding dory is ook leuk, maar meer een andere versie dan finding nemo.
Huisdiergeheimen is geweldig! Vond mn 4 jarige ook. Finding dory is ook erg leuk maar huisdiergeheimen heeft meer humor
Ik heb allebei gezien en vond ze allebei erg leuk! Moeilijk kiezen maar vond huisdiergeheimen denk ik net iets leuker!
Dory een paar weken geleden gezien en was erg leuk, gaan vanmiddag naar Ice Age en volgende week naar Huisdiergeheimen...voordeel van een slechte zomer
Ik vond finding dory wat minder eigenlijk, vond huisdiergeheimen leuker. Semi gerelateerde opmerking (die je volledig mag negeren want waar bemoei ik me mee ) 3d wordt overigens wel afgeraden voor kinderen jonger dan 6/7 in verband met ontwikkeling van de ogen (dieptezicht) en omdat ze er draaierig van kunnen worden.
Ik niet maar mijn zus is met haar kindjes van 6 en bijna 8 naar Huisdiergeheimen geweest, ze vonden het hartstikke leuk!
Beiden gezien en wij vonden huisdierengeheimen echt veel leuker. Mijn zoon van 4 heb ik nog nooit zo hard horen lachen om een film. Echt leuke humor wat voor de kleinsten ook te volgen is en als volwassen persoon ook nog leuk is om naar te kijken