Wat doe jij vandaag met de kinderen thuis?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Daantje57, 11 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    We zijn nu een aantal dagen terug van vakantie uit een heerlijk warm land en ik zit thuis met onze twee mannen terwijl het regent en regent en nog eens regent. We hebben al met duplo gespeeld, buiten gefietst ondanks de regen en boekjes gelezen. Ik ben zwaar op zoek naar activiteiten voor de rest van de dag ;) dus vandaar de vraag, wat doe jij met de kids vandaag?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Koekjes bakken en versieren!

3. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ga zo naar een binnen speeltuin in de buurt. Zal wel druk zijn maar weet even niks anders.

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.445
    1.129
    113
    Kleien, spelen met de duplo, toet toet, hamerbank, kassa, boekjes lezen en straks naar de bieb

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

We hebben net pannekoeken gebakken, boekjes gelezen en filmpjes gekeken. Ze zitten nu in bad met gekleurd scheerschuim. Altijd een succes! Ik wilde eigenlijk naar ballorig maar de auto staat bij de garage en ik ga niet fietsen met dit weer. Voor vanmiddag lees ik even mee voor ideeën.

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ons huis is zowat een binnenspeeltuin. Dus lekker spelen met wat er is. Ik ga de verf maar eens tevoorschijn halen. ALs hij het beneden zat is gaan wij boven spelen.

7. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.865
    5.104
    113
    Vanochtend zijn wij naar de bibliotheek geweest, dus we zijn nu even zoet met boekjes. Vanmiddag gaan we iets bakken.

8. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    De hele toet toet collectie is opgezet in de woonkamer. Van het voorraam tot achter in de keuken staat het opgesteld:D
    We gaan zo een tosti eten en gaan de kids even slapen (2 en 3.5)
    Vanmiddag ga ik even naar de bieb met de auto.
    We gaan wel alledrie in joggingpak :)

9. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Goed plan, ik denk dat wij ook even naar de bieb gaan... Jongste gaat zo eerst ff slapen. Misschien dan ff iets knutselen met de oudste.

10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.366
    113
    Zelf ben ik op mijn werk, de oudste is bij een vriendinnetje spelen, de jongste is op het kdv en ik vermoed dat de middelste papa aan het helpen is met klusjes.
    Dinsdag was ik alleen met de middelste en hebben we samen koekjes gebakken. En ze heeft langer dan anders gecomputerd en tv gekeken en tussendoor hebben we spelletjes gedaan.

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Vandaag niks. Een tv dagje.
    we zijn boodschappen gaan doen en ik ga dadelijk koken. Zoontje mag tv kijken.
    samen met de playmobil spelen,...

12. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Wij hebben ook koekjes gebakken en versierd. Toen met de hele fam (incl paraplu, laarzen en regenscherm) naar Kruidvat. Daar nog ff wat nieuwe knutselspulletjes gekocht, komen we daar de middag weer mee door :)

13. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ze vermaken zichzelf terwijl ik het huishouden doe. Mijn vader komt zo even op de koffie dus dan worden er weer hele shows opgevoerd ;)

14. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Lego Friends (zelf bouwen en spelen)
    Naar een vriendinnetje hier in de straat
    Knutselen
    Met mij naar een paar winkels
    Weer naar een vriendinnetje (wilde net cakejes gaan bakken met haar)

En straks eten bij McDonalds. Maar dat is ook gemakzucht. We zijn namelijk aan het klussen in huis. Gisteren hebben we ook ons avondeten afgehaald. ;)

Deel Deze Pagina