We zijn nu een aantal dagen terug van vakantie uit een heerlijk warm land en ik zit thuis met onze twee mannen terwijl het regent en regent en nog eens regent. We hebben al met duplo gespeeld, buiten gefietst ondanks de regen en boekjes gelezen. Ik ben zwaar op zoek naar activiteiten voor de rest van de dag dus vandaar de vraag, wat doe jij met de kids vandaag?
We hebben net pannekoeken gebakken, boekjes gelezen en filmpjes gekeken. Ze zitten nu in bad met gekleurd scheerschuim. Altijd een succes! Ik wilde eigenlijk naar ballorig maar de auto staat bij de garage en ik ga niet fietsen met dit weer. Voor vanmiddag lees ik even mee voor ideeën.
Ons huis is zowat een binnenspeeltuin. Dus lekker spelen met wat er is. Ik ga de verf maar eens tevoorschijn halen. ALs hij het beneden zat is gaan wij boven spelen.
Vanochtend zijn wij naar de bibliotheek geweest, dus we zijn nu even zoet met boekjes. Vanmiddag gaan we iets bakken.
De hele toet toet collectie is opgezet in de woonkamer. Van het voorraam tot achter in de keuken staat het opgesteld We gaan zo een tosti eten en gaan de kids even slapen (2 en 3.5) Vanmiddag ga ik even naar de bieb met de auto. We gaan wel alledrie in joggingpak
Goed plan, ik denk dat wij ook even naar de bieb gaan... Jongste gaat zo eerst ff slapen. Misschien dan ff iets knutselen met de oudste.
Zelf ben ik op mijn werk, de oudste is bij een vriendinnetje spelen, de jongste is op het kdv en ik vermoed dat de middelste papa aan het helpen is met klusjes. Dinsdag was ik alleen met de middelste en hebben we samen koekjes gebakken. En ze heeft langer dan anders gecomputerd en tv gekeken en tussendoor hebben we spelletjes gedaan.
Vandaag niks. Een tv dagje. we zijn boodschappen gaan doen en ik ga dadelijk koken. Zoontje mag tv kijken. samen met de playmobil spelen,...
Wij hebben ook koekjes gebakken en versierd. Toen met de hele fam (incl paraplu, laarzen en regenscherm) naar Kruidvat. Daar nog ff wat nieuwe knutselspulletjes gekocht, komen we daar de middag weer mee door
Ze vermaken zichzelf terwijl ik het huishouden doe. Mijn vader komt zo even op de koffie dus dan worden er weer hele shows opgevoerd
Lego Friends (zelf bouwen en spelen) Naar een vriendinnetje hier in de straat Knutselen Met mij naar een paar winkels Weer naar een vriendinnetje (wilde net cakejes gaan bakken met haar) En straks eten bij McDonalds. Maar dat is ook gemakzucht. We zijn namelijk aan het klussen in huis. Gisteren hebben we ook ons avondeten afgehaald.