Welke cd is bij jullie kinderen favoriet? Ik heb heel veel cd's met peuterliedjes, maar ik vind ze allemaal wel erg truttig klinken ... ik ben op zoek naar iets vrolijks, zodat mijn kleine man lekker mee kan dansen!
Ik zag laatst bij de kruidvat cd's of dvd's met vrolijke nummers, waar de kids lekker op konden swingen
Smurfie hier is gek van de cd van dierenliedjes.. Met zo'n boekje erbij. Er zit echt een leuke beat achter! Is wel een aanrader..
Bij de boekhandel verkopen ze kleine boekjes met cd: mijn favoriete dierenliedjes, dansliedjes, zijn best leuk. Verder "zingen op de achterbank" van Samba salad, ook leuk. Bij de dansmethode "peuters dansen" horen ook leuke cd's.
ernst bobbie en de rest en dirk scheele zijn populair hier. iemand interesse om cd;s uit te wisselen, ik heb van bovenstaande cd;s..... branden en naar elkaar toezenden........? iemand interesse? bp mij maar!
Hier de musical van nijntje, sesamstraat cd, en van de hema een cd met dierenliedjes. Erg leuk. En dirk scheele ook leuk zo'n kinderkoren vindt ik ook niks aan