Vanaf wanneer mogen kindjes eigenlijk in een kinder eetstoel? Jason kan wel goed zitten, alleen nog niet zelfstandig, hij wil dan nog wel eens naar de zijkant glijden zeg maar. Groetjes
alicia zit er vanaf 6 maanden in, ze kan wel stevig zitten en toen had z enog een beetje steun nodig. het is maar 2x per dag dat ze er in zitten toch met het groente en fruit dus lijkt me geen probleem. als hij straks brood krijgt kan hij vast al wel stevig zitten en misschien zelfs los want het gaat zo snel
weet niet wat voor stoel je hebt wij hebben die van kruitvat en ik deed altijd een handdoek oprollen en dat om het kindje heen doen dan gleed ze ook niet snel opzij
ligt idd beetje aan jou stoel ik heb hier de chicco polly en kyana zat er met 4 maanden ongeveer in maar deze kan dat ook plat zoals een wipper en ze kreeg dan het fruit en klaar...
Hier ook vanaf 6 maanden maar ik heb ook de chicco polly die naar schteren kan. De houten kan dat wellicht niet en dan moet je even kijken hoe hij er in zit (niet te erg hangen).
Het is inderdaad de Bambino We gaan hem morgen in elkaar zetten en dan gaan we gewoon kijken of hij er al in kan. Als het niet kan is het ook geen enkel probleem natuurlijk. Hij zit nog goed in zijn wippertje gelukkig. Maar weet nu in elk geval wel vanaf wanneer hij er ongeveer in zou kunnen. Bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes
ik had de bambino kruidvat stoel gekocht...echter die blijkt nog veels te groot (ook emt stoelverkleiner)...schoonmoeders had een simpele vd ikea (die witte) met stoelverkleiner past ze daar perfect in! dus we hebben die ook maar gekocht...Altijd handig om er 2 te hebben die je ook kunt meenemen
ik moet er bij zeggen dat ik er een heb van X adventura en deze kan ook in 3 standen en is te gebruiken vanaf 4 maanden. Ik denk dat ze voor z'n houte stoel inderdaad echt stevig moeten zitten maar heb niet aan z'n stoel gedacht .
hier ook een houten, een ouderwetse zeg maar, zat ie met 6 maanden in, lars kon toen al aardig zelf zitten, maar ik stutte hem met een opgerolde handdoek
Had het er toevallig net nog met mijn vriend over. We gaan hem morgen of zo even in elkaar zetten en dan kijken hoe hij er in zit. We moeten sowieso nog even een verkleiner kopen. Maar volgens mij kan je die van ons niet op ligstand zetten. We proberen het gewoon, lukt het niet is het zeer zeker geen probleem gelukkig. Hij vind het wippertje nog prima. Groetjes