Hoe ziet de kinderkamer eruit? wat voor een bedden staan er. Op internet staat dat je dit huisje kan boeken voor max 2 volwassenen en 2 kinderen+ 1 kind in een kinderbedje... Maar ik zie alleen een hoogslaper staan dus geen stapelbed is er dan ook nog een gewoon bed op de kamer. Pfff we hebben echt al lang geleden geboekt maar toen sliep me zoon nog in een babybedje..nu dus in een gewoon bed maar een hoogslaper vind ik een beetje eng eigenlijk.. Ik ben zo bang dat het niet gaat bevallen misschien dat ik nog om kan boeken naar een 5 persoonshuisje we hebben wel alles al betaald
Wij hebben paar jaar geleden een keer zo'n kinderbungalow op het Vennenbos geboekt. Het ene bed staat haaks boven het andere. Je zoon kan dus in het bed onder het hoge bed slapen. Ik kan me wel herinneren dat het kinderbedden zijn. Dus een volwassene zou daar niet kunnen slapen. Het zijn knusse maar wel wat verouderde kleine huisjes, ik vond de kinderslaapkamer geen toegevoegde waarde hebben. Beetje oud speelgoed. Maar goed, de locatie van de kinderhuisjes en het park zelf zijn erg leuk hoor! Bel Landal of de receptie van het Vennenbos anders nog even voor de zekerheid.
oke bedankt voor je antwoord!! Het zal vast wel leuk zijn toch? Ik maak me overal druk om pffff stress haha op vakantie gaan is een hele opgave voor me op dit moment helaas..