Hoi allen, Volgende week komt mijn vriending een fotoshoot maken van mijn kindjes... ze heeft het nog nooit gedaan maar het lijkt haar heel leuk aangezien ze de studie fotografie aan het volgen is... nu vroeg ik mij of jullie een shoot hebben laten maken van jullie kindjes enzo ja of je mss een mooie foto kan uploaden zodat ik leuke ideeËn op kan doen! ik heb al eens gegoogled en al een paar opgeslagen maar ben benieuwd naar jullie fotos Groetjes, Sharon
haha ja daar zit ik ook nog mee... ik hoop dat hij die dag een beetje mee wil werken... ik zie al allerlei posities voor me maar ik ben bang dat dat niet werkt... ik denk dat we maar gewoon spontane foto's moeten nemen... ps. iemand enig idee waar ik zon pelsje kan kopen?? een eigenwijze peuter die lekker doet wat hij wil! dus als mama vraagt om mooi te lachen krijg je dit:
Wat ik vaak doe, is het kind gewoon 'laten gaan'. Als 'n kind wil poseren mag dat natuurlijk, wil 't kind dat niet, dan niet.. Zet 'n stel kleurige blokken neer, vraag 'm een toren te bouwen en je kunt al 'n hele serie leuke foto's schieten.. Overigens denk ik dat je vriendin beter maar met ideeën moet komen, dat is immers ook iets dat je moet leren als fotograaf..
Je kunt bij Ikea een schapenvachtje kopen voor niet te veel. Als hij daar dan op blijft zitten kan dat leuk zijn, hahaha! Met kinderen fotograferen kun je er beter niet van uitgaan dat ze doen wat je wilt. Wat Mijkeltje ook zegt: laat hem lekker spelen met iets dat hij leuk vindt en probeer van daaruit mooie foto's te schieten. Poseren of charmant op een vachtje liggen gaat hem waarschijnlijk toch niet worden Heel veel succes! Ben wel al benieuwd naar het resultaat...
ja eigenlijk wel he maarja, ze wil het gratis en voor niets doen... dus vind het dan eigenlijk stom om zelf niets te doen en tenslotte weet ik zelf beter wat ik wil dan zij maar zal het wel eens vragen of zij geen ideetjes heeft
Hier vele fotoshoots van ons meisje dankzij mijn neef die fotograaf is. Inderdaad niet willen poseren maar lekker laten gaan. Wat leuk is om in huis te hebben: - bij de blokker/xenos heb je van die grote nepbloemen (rozen/zonnebloemen) - Misschien een grote knuffel? - Een fatboy op de grond (hier knalrose) heeft de laatste keer fantastische foto's opgeleverd. - Heb je een hele grote spiegel? Leg die op de grond en laat je kind op het randje zitten en in de spiegel kijken. Daar dan van bovenaf/schuin boven een foto van maken - Een bellenblaas machine (gewoon zo'n pistooltje van baart smit) is ook heel erg leuk - Heb je zo'n speelgoedbank/kist? Laat de kids daar een inkruipen - Laat de oudste op zijn buik op de grond liggen, steunen op ellebogen met ''n hoofd en benen omhoog. Dan de jongste op zijn rug leggen. - Ballonnen doen het ook leuk. Gewoon lekker in de lucht gooien en je kindje mee laten spelen
Als zij 't gratis en voor niets wil doen, dan wil ze 't ws. doen als oefening of het vullen van haar portfolio. Niets mis mee natuurlijk. Geef ook gerust aan wat je mooi vindt, maar laat haar verder haar werk doen en zichzelf ontplooien. Dan help je haar meer dan vooraf te bepalen wat je precies wilt. Denk ik dan..
Wij hebben vlak na de geboorte een fotoshoot laten maken. Zo'n zwart-wit foto, vind ik persoonlijk erg mooi. (let ff niet op de hand, daar zijn wat letters weg ge-fotoshopt)
wij hebben toen ook een foto shoot laten doen en vond deze zooo leuk, zo lekker nochalant op de stoel Bekijk bijlage 95339
allemaal erg lieve fotos! bedankt voor de tips! daar kan ik zeker wat mee... die bloemen vind ik ook hardstikke mooi jah! kan ik zeker wat mee. ballonnen vind jamie weer helemaal gaaf. dus dat zal ook wel wat leuks op leveren inderdaad!! ik heb net een wit laken gehaald bij de zeeman. die probeer ik op een of andere manier beetje vast te maken zodat ik een witte achtergrond heb en ik wil hem in sepia voor boven de bank bedankt voor de tips al! ik heb net bij de blokker gekeken en daar hadden ze niet van die schapenvelletjes, wel badmatjes met langere haren en van die dikken draden... denk dat ik die maar moet gebruiken... ik zat er mss aan te denken om dat witte laken aan de schuifpui vast te maken (over heel de breedte van mijn woning) en daar dan de witte over gordijnen gewoon overheen te laten vallen. is mss ook mooi en "naakt" fotos vind ik ook wel schattig, maar daar is jamie al iets te groot voor denk ik dus dat word denk ik een stoere boxershort foto
nog fotos?? mss iemand een foto van hun 2 kindjes? ik heb wat voorbeeldjes gezocht, ik vind deze super!
en deze probeer ik ook na te maken. ik heb via marktplaats een mooie witte boa gekocht en die ga ik dan rond de emmer in mijn geval doen. en dan doe ik eline nog een zomerhoedje op met bloemetjes en dan jamie zijn gieter geven! alstie wil tenminste...
ja voetjes vind ik ook altijd lief en handjes die een vinger vasthouden enzo. maar ik wil echt een foto dat mijn zoontje zijn zusje vasthoud en dat dit in het heel groot op canvas boven de bank... mss dat ik wel een paar handjes en voetjes fotos laten maken maar dan gewoon voor in mijn foto album ik wil vooral een "boven de bank" foto
Hier onlangs foto's genomen met ons dochtertje in een grote rieten mand met allemaal knuffels rond haar. Stond in de gang, met een betonnen achtergrond en lichtspots uit de vloer. Gaf een supereffect en al vele leuke reacties op gekregen!