Wij kopen vooral de spijkerbroeken. Shirts vallen raar breed vind ik. Spijkerblouses ook erg tevreden over!
Ik koop er eigenlijk geen shirts omdat die vaak kort en breed vallen. Broeken daar in tegen perfect , mooi smal.
Leuke kleding bij de zara, maar de kwaliteit van shirts, truien en stoffe broekjes is slecht. Het pilt, verschiet en wordt kort en breed, kragen lubberen....En dat terwijl ik het op 30 graden, binnenste buiten op een kort fijnprogramma was...ook al is het goedkoop, ik vind het duurkoop omdat het er na twee keer dragen niet meer uitziet... Spijkerbroekjes blijven wel heel mooi en vallen mooi smal!
Verschilt nogal, sommige dingen vallen goed, andere dingen klein, kort of breed. De kwaliteit is redelijk, net als hierboven al gezegd, C&A blijft vaak langer mooi na wassen, vooral de shirts.
Inmiddels levering binnen... Sommige dingen supermooi. Maar drie kledingstukken (30 euro per stuk vind ik niet echt heel goedkoop. ..) kan ik al weggooien. Belachelijk!!! H&M levert betere kwaliteit en dat had ik niet verwacht! Zara heeft echter leukere kleding. Maar je moet Het echt in de winkel zien. Online doe ik met sommige kledingstukken niet meer bij Zara ....