Ik heb ooit voor dochter peel-off nagellak gekocht bij H&M. Dit ging er erg snel vanaf. Daarom gebruik ik nu voor haar gellak met glitters die goed blijft zitten. Dus hier gewone nagellak.
Ik had in eerste instantie kindernagellak gekocht, omdat mijn dochter nog wel eens met haar vingers in haar mond zat toen. Maar omdat het resultaat erg tegenviel, de "lak" was al heel snel verdwenen, heb ik gewone nagellak gekocht.
Haha wij hebben dus het hele Lulu en Gigi make-up setje. Mijn kinderen vinden het fantastisch. Heel soms mogen ze echt een lippenstiftje en oogschaduw op. En geregeld echte nagellak. Maar het make-up setje vinden ze geweldig om mee te spelen. Hele schoonheidssalon hier in huis dan. Maar als je het wilt omdat ze nagellak op wilt is het natuurlijk een grote teleurstelling haha. Mijn kinderen hebben gewoon dezelfde nagellak als ik. Van hema/kruidvat/action.
Hier krijgt mijn dochter van 3 mag wel gewoon mijn nagellak op. Maar om zelf mee te spelen mag ze alleen met lulu en gigi nagellak...
Ik zie niet in waarom ik speciale kinderlak zou moeten kopen voor m’n dochter en al helemaal niet waarom ik zo gemeen zou moeten zijn om een potje te kopen waar geeneens lak in zit Mijn dochter zou me aankijken alsof ik haar mishandel dan ben ik bang Hier wordt gewoon mijn eigen lak gebruikt. Ben dan misschien wel een krent dat ik geen 7 euro voor een potje voor haar ga kopen, maar ze is net zo tevreden met mijn lakje van Miss Sporty
Hier gebruik ik ook mijn eigen nagellak. Dochter heeft wel nepmake-up en daar speelt ze ook regelmatig mee, maar daarvan weet de ook gewoon dat het nep is.
Mijn dochter heeft wel eens gellak op, die droogt lekker snel. Ze heeft niet zoveel geduld namelijk.... Als ze hun vingers nog in hun mond stoppen kunnen ze gewoon nog geen nagellak toch. Daarom mag mijn dochter haar ene duim ook niet lakken
Ik heb gewoon huismerk nagellak van de etos. En die gebruik ik ook voor mijn dochter. Mijn zus had eens kindernagellak bij haar gedaan maar dat was er echt snel af. Ze zit niet de hele dag met vingers in haar mond dus denk niet dat het veel kwaad kan.
Ik lak haar nagels met mijn eigen nagellak al sinds ze 2 is  Blijft altijd lang zitten. Ze stopt haar vingers ook niet haar mond.
Hier nu ook gewoon mijn nagellak maar toen ze jonger was had ik wel een speciale nagellak zonder troep erin want de vingers gingen nog in haar mondje....die kocht in bij een internet shop..volgens mij was die van suncoat... Beetje zoals die van green jump was die.
In nagellak zitten echt heel veel giftige stoffen. Houtlak op terpetinebasis is er niks bij. Een tal van hormoonverstorende stoffen en oplosmiddelen kan je er in terug vinden. Moet je maar eens voor de grap Googlen wat er in nagellak zit. Daarbij komt nog dat nagels poreuze lichaamsdelen zijn. En als je dus iets op je nagels smeert wordt dat dus gewoon opgenomen in het bloed. Stoffen zoals oplosmiddelen, weekmakers en hormoonverstorende stoffen komen Dan in het bloed van je kind terecht. Daarom is gewone nagellak niet geschikt voor kinderen.
Ik heb voor mijn zoon kindernagellak gekocht bij Prima, een setje van 5 kleuren.Voor iedere nagel een andere kleur.Omdat ik zelf geen nagellak kreeg heb ik het eerste kleurtje van de buurman gekregen .Het is nu weer een beetje over met de nagellak, gelukkig maar want hij wil het zelf doen en dan zit niet alleen zijn nagel eronder maar zijn hele vinger.