....vul zelf maar in!!! Dit gaat dus om van die typische moeder-dagen waarop je het echt ff niet meer ziet zitten. Ik zal het spits afbijten; vorige week donderdag was ik de pineut; de griep, en niet zo'n beetje ook, keelontsteking, hoge koorts, nergens, maar dan ook nergens zin in. Het ene been niet voor het andere kunnen krijgen, het huishouden verslonsde, kreeg met moeite eten op tafel maar ondertussen draaide wel ons bedrijf door(boerderij) én hing er een peuter aan mijn been. zondag werd ook peuter ziek....peuter wil niet dit, peuter wil niet dat, maar, peuter wil eigenlijk wel dit, en ook dat:x. 3 middagen heeft peuter geslapen, kon ik ook even bijkomen, want ook ik was nog niet genezen. Nu zit peuter in zo'n fase dat ze nog wel ziekig is en als een zeehond loopt te blaffen, maar ondertussen wel weer het huis op zijn kop zet, maar niks maar dan ook niks wil eten....:x Deze moeder begint dus aardig door te draaien tussen deze 4 muren!!! Mijn behoefte is dus nu; alles en iedereen om me heen even zo laten zoals ze zijn, naar een foute kroeg te gaan, en het op het zuipen zetten en dom ouwehoeren met iedereen die maar aan de bar komt staan. Helaas, dit kan ik niet waarmaken, maar mss neem ik vanavond wel die borrel waar ik zo ontzettend naar verlang!!
Gewoon lekker de hele dag op de bank te liggen en me vol te stoppen met alle ongezonde troep die mijn zoon niet krijgt. En dat hij dan lekker de hele dag lief zelf gaat spelen zonder ook te willen snoepen
Ik heb behoefte om alleen naar een hotel te gaan. Kindjes lekker thuis bij papa.....en dan kan ik ein-de-lijk een keer slapen.
Dit. Doe mij maar een mini vakantie naar een zonnig oort. Hele dag in m'n eentje chillen en dan alles doen wat thuis niet kan. Lekker snoepen, ongestoord poepen, lang douchen, lekker tijdschriften lezen en slaaaaapen!
Heel fout, maar een "ideaal" kind te hebben! Wij hebben een zoontje die moeilijk is. Oke, er zijn vast kindjes/ouders die het no lastiger hebben, maar voor ins is dit zwaar. 10 maanden een huilbaby en (nog steeds) een slechte slaper. Ik zou best eens een kindje willen wat meteen vlot doorsliep. 's Avonds op bed gebracht wordt en doorslaapt. En hij is heel lief en ik wil hem echt niet missen, maar soms is het slaapgebrek en het feit dat man een late dienst heeft, geen fijne combi.
Ik zou wel eens een dag geen moeder en huisvrouw willen zijn, maar wel gewoon thuis zijn zeg maar. Om echt bij te komen. Ik wil niet de deur uit zijn, ergens anders is het niet zo fijn als thuis zeg maar. Vandaag echt weer zo behoefte aan gehad. Dl is ziek en slaapt al maanden soms erg slecht. Afgelopen weken ook werr telkens feest 's nachts. Ik ben echt zo moe gewoon, ik wilde gewoon geen moeder zijn voor een dag. Gewoon ff niet zeg maar.
De slaapkamer deur dicht te trekken en de hele dag lekker super slechte films te kijken... Lekkere dingen te eten op bed...zonder dat ik eerst iedereen in huis eten moet geven...
Ik wil wel eens heel ver weg, gewoon vliegtuig naar cyprus, en naast het zwembad zitten in mn eentje met een ijskoffie. heb deze week wel 3 uur lang koffie gedronken om de hoek bij het kdv, waar dl haar eerste dag beleefde. Voelde ook wel bevrijdend!
Ik heb gewoon behoefte aan 19.30u. Meer niet! Ik wil gewoon zitten en niks doen. zoontje heeft een mama dag. Mama mama mama mama mama,.... dus hem naar buiten gestuurd maar hij komt 20 keer per 10 minuten naar binnen omdat er een vliegje, mier, whatever op zijn auto zit ofzo ik heb er 2u over gedaan om af te wassen en pasta met kaassaus te maken door dat ge-mama mama mama ik hou zoveel van hem maar soms wil ik even 20 minuten zitten zonder dat lief stemmetje te horen. heb hem nu nijntje opgezet maar hij kan ook niet stilzitten ik wil gewoon even rust Nu ik dit bericht typ realiseer ik me dat mijn maandelijkse gedoe er aankomt. Het ligt dus helemaal aan mij
...Gewoon eens een goeie fles canei leeg te drinken, en dan zo lang slapen als dat ik wil en wakker worden met een ontbijten op bed, denk aan smoothie, lekker afbakbroodje filet en n eitje en natuurlijk geserveerd met een goeie reep chocola.. Waarna ik een dagje ongestoord in m'n eentje kan shoppen Mis al die lekkere dingen zo nu ik zwanger ben..
Ik zou wel eens een hele dag voor mezelf willen hebben. Dat ik kan opstaan wanneer ik wil, de hele dag boeken lezen, niks in huis hoef te doen en niemand aan mijn hoofd zeurt.
Ha ha herkenbaar ... Altijd als ik een dag heb dat ik gefrustreerd wil gillen 'doe nou eens effe 1 keertje normaal!' of 'werkelijk, kan ik nog niet 1 minuutje even...!' en mezelf erg moe voel dan... is het ongeveer cyclusdag 23 .
Tijd voor mezelf waarin ik ook even kan slapen. Gelukkig voelde man dit aan en heb vanmiddag (bijna) mijn eigen ding kunnen doen. Nou ja, buiten een baby van ruim 4 weken met buikkrampen(die ik bv geef) . Ach, nog een paar maanden......
... een heel weekend voor mezelf te hebben Het liefst wel in mijn eigen huis hihi. Dat ik idd kan opstaan wanneer ik wil, niks voor een ander hoef te doen en niemand tegen me praat haha.
.... te slapen !!! Dochterlief is ziek geweest en is dat nu nog aan het inhalen met extra flesje elke nacht, gecombineerd met verlatingsangst etc.... Het wordt gelukkig al wat beter maar ik wacht met smart op de nacht dat ze weer heerlijk klokje rond slaapt