Welke douche gel, badschuim en shampoo gebruiken jullie voor je kind? Hier heel lang zwitsal gebruikt, maar daar worden ze toch wel te groot voor denk ik. Ik associeer de geur van zwitsal toch meer met baby's. Mijn dochter is 3 en mijn zoons zijn 6 en 7.
Ik vind natusan met de groene dop heerlijk. Mijn man de paarse dus we gebruiken hier beide voor de jongens.
Kinderdouchegel van de kruitvat. Net als shampoo en cremespoeling. Jongste mag alleen maar olie. Die ook van t kruitvat.
Wij hebben Andrelon piraten en prinsessen shampoo. Daarnaast ook douchegel van cars/Minions/Anna Elsa, wat er maar in de aanbieding is. We gebruiken ook niet veel en douchen in principe om de dag. Gaat goed met huid iig.
Voor mijn zoon gebruik ik Nivea douchegel en shampoo piraten shampoo van Andrélon.Prikt niet in de ogen en ruikt naar appeltjes .
Ik was hun haren 1x per week met zwitsal shampoo (2 en 5 jaar). En hun lichaam met dove of nivea, gewoon welke ik op dat moment heb.
Hier gebruik ik bij beide kinderen neutral ivm eczeem. Van Zwitsal en andere merken word het eczeem erger. Met neutral (en andere middelen) blijft het aardig onder controle.
Ik lees mee.. hebben ooit zoveel Zwitsal gekregen bij een kraamcadeau van de oudste (5) dat we er nog niet door zijn mocht het ooit op raken willen wij ook geen Zwitsal meer
Hier voor allebei Weleda met vanille-geur. Soms kinder-shampoo van Urtekram, maar die is nu al een tijdje op.
Voor hun haar heb ik shampoo van aunt jackies. Ze hebben beide een dikke bos krullen, waarvan de jongste vrij droog haar. Lichaam Kruidvat sensitive, sanicur, sanex of iets van Palmolive. Soms een kinderdouchegel. Zolang het schuimt zijn ze eigenlijk al blij
Ik koop altijd grote flessen douchegel bij de Action. Die zijn 2 liter. Karnemelkmeisje ofzo heet het. Deze: https://www.action.com/nl-nl/p/hegron-bad--douchemelk-buttermilk/ Ik giet daarvan over in een zeeppomp. Makkelijk doseren.
Voor de haren andrelon perfecte krul of oil and care shampoo en conditioner. Voor hun huid heel lang neutral gebruikt, maar ze kunnen nu gelukkig ook tegen Sanex.
De jongste heeft dacht ik babyshampoo van het kruidvat. Vanaf 3 jaar wou mijn dochter die shampoo niet meer, die was voor haar broertje. Dus nu heeft ze prinsessenshampoo van het kruidvat.
Meestal haal ik bij de Action iets. An kindershampoo. En zeep gewoon wat er staat. Meestal heb ik iets zachts (zonder/weinig parfum) van Sanex, Dove of Nivea. Die gebruik ik zelf dan ook.
De oudste gebruikt sinds kort de paw patrol shampoo en douchegel van dermo care. Daarvoor altijd balneum badolie gebruikt. Voor de jongste gebruik ik nu weer balneum.