Kinder opmerkingen

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Ashleyrachel, 8 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb hetzelfde koekblik maar met airco en een knopje haha. Wij gingen ook met onze klas naar de boerderij, mn collega net een nieuwe auto, kotst een kindje die hele auto onder...
    Had beter in mijn koekblikje kunnen gebeuren...

Adje vindt dit leuk.
  2. fafa

fafa Niet meer actief

Ik heb de kinderen in bed gelegd en jongste dochter komt beneden, terwijl ik stiekem aan de chocola zit :oops:

"mama, er zijn twee dingen..."

*ziet de chocola. Kijkt een paar keer van mij naar de chocola en weer terug*

"Er is nog een puntje bijgekomen...
    1: ik kan niet slapen. 3: waarom eet jij chocola? en de 2e ben ik vergeten"

Je kon me opvegen :D

Emsy, Irisje24, Vulpen en 18 anderen vinden dit leuk.
  3. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.269
    25.739
    113
    Oh wat erg! Daar was ik ook in mijn koekblik niet blij mee geweest hoor ;)

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Middelste dochter van 3 speelt een kaartspelletje (uno) met twee vriendjes van 6 en 4. De oudste probeert haar de spelregels bij te brengen tot de jongere zegt: jij kent de regels niet!
    Dochter staat op, kijkt ze recht aan en zegt: 'ik ben vier jaar, ik weet heel goed hoe het moet!' Ze gooit de kaarten op tafel en loopt weg, de twee jongens verbouwereerd achterlatend :D

Ook over een vriendje dat haar step afpakte op school: 'ik was niet boos op hem maar was het een klein beetje beu'

Irisje24, Liekje81, meis1987 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Je mag ook niet stiekem chocola eten :)
    Hier overdag een extra snoepje pakken moet ook stiekem gebeuren :) en dan ben je net aan het kauwen, komen ze binnen : wat eet je?
    Iuuuhh niks (hap slik weg)

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Vanmorgen heb ik smakelijk gelachen om mijn oudste van 9. Ik maakte hem tegen half 9 wakker omdat hij bijna naar sporten moest. Kijkt hij me lodderig aan met half open ogen en mompelt:' Ik wist wel dat ik ergens iets vergat...'
    Dus ik vroeg:' Huh, wat dan?'
    'Nou, wakker worden.'

Vulpen, Luuz, Ashleyrachel en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    Wij konden geen kinderen krijgen en hebben nu 2 pleegkinderen (die vanaf baby bij ons zijn)
    Ik ben tegen hen altijd eerlijk geweest over het feit dat ze niet uit mijn buik komen. Dat mama's een doosje in hun buik hebben waar een baby in kan groeien, maar dat het doosje in mijn buik niet goed werkt zoals het hoort.
    De volgende dag riep ze tegen haar juf: Juf! Mama's doos is kapot!
    Haha schaamde me dood! :roflmao:

sweetL, Yellowsun, meis1987 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hahaha... Doet me denken aan die keer in de supermarkt. Loop met zoontje van 3 lang de wijnafdeling. Roept ie keihard. " Die vind jij lekker hè mama"

elliepellie vindt dit leuk.
  9. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Dochter: "Ik ruim het wel even op met de bliksem en veger"
    Zoon: "Waaah, mijn ijsje kwijlt (=smelt)"

:roflmao::)

Vulpen vindt dit leuk.
  10. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Ik gaf zoon een kus en deed lichtelijk hmm
    Oh vind je dat zo lekker mama?

11. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.565
    601
    113
    Haha mijn zoon bijna vier vd week. Ik moest ergens parkeren maar de parkeerplaats werd geblokkeerd door een trekker. Dus ik zei 'even kijken of ik nu de auto wel ergens kwijt kan'. Zegt hij 'maar we moeten de auto toch niet kwijt raken mama!'.

Eerder al een keer zei ik 'kijk, die mevrouw is aan het paard rijden'. Zegt hij 'maar een paard heeft toch geen wielen'.

Hij kon en kan echt extreem goed praten v zijn leeftijd. Echt zegt soms dingen dat ik denk hoe kom je erbij. Als hij dan een keer iets fout zegt moet je lachen maar hij is pas drie.

En sommige uitdrukkingen zijn gek, alleen realiseer je je dat niet totdat een kind je er kennelijk op wijst.

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    446
    83
    Limburg
    Hier ook een dergelijk koekblik gehad. Ook een keer een kindje in de auto. Hij wou liever in een echte auto. Ok en bedankt.

13. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Mijn zoon van 6 onlangs: "mama, je bent de liefste mama die ik ooit heb gehad!". Heb zó moeten lachen toen, alsof hij al een stuk of 4 moeders had versleten :D.

toch3 en Panda81 vinden dit leuk.
  14. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Juf! Ronaldo is veeeeeel beter dan Messe hoor.

Waarom dat dan?

Ja, Ronaldo doet aan goede doelen enz.

*top beredenering!

Luuz en sweetL vinden dit leuk.
  15. halve

halve Niet meer actief

Juf peuterspeelzaal vraagt tijdens kennismaking aan zoon (3j2m): kom je na de zomervakantie lekker bij ons spelen? Hij kijkt haar onderzoekend aan en zegt: vooruit dan....

16. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Mijn zoon had vanmorgen juffenfeest en was met de klas naar bos/speeltuin geweest.
    Onderweg naar huis vroeg ik hoe het geweest was en hij gaf als antwoord dat hij bijna de hele tijd met J. gewipt had

Zara75 vindt dit leuk.
  17. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Mijn dochter was me van de week aan het helpen met koken.
    Zei ze tegen mn man: ik ben de chefkok, dus je moet buigen voordat je tegen me praat .
    :roflmao:

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha zo zei mijn oudste afgelopen weekend op de golfbaan ineens; opa, ik ben de keeeuuuning, dus jij moet mijn balletjes opzoeken.

Luilak whaha

Zara75 vindt dit leuk.
  19. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wij namen pas cup a soup. Mijn zoon van 6 wilde graag Röntgen-soep :roflmao:

Met rundvleessoep nam hij ook genoegen:D

Zara75 vindt dit leuk.
  20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik bracht de jongste naar bed en de deurbel ging. De oudste van 8 deed open (ja, dat mag hij doen als ik thuis ben;)). Ik hoor hem zeggen;heeft u een momentje? Dan vraag ik mijn moeder even.

Ik stiekem helemaal blij met zijn beleefde woorden. Hij komt boven; ‘mam er staat iemand van de lege darm stichting voor de deur. Mag ik er wat geld in doen?’

Ik stikte zowat van het lachen en heb hem geld gegeven om erin te doen. De beste vrouw had het ook meegekregen en toen we bij de voordeur kwamen liepen de tranen over haar wangen van het lachen.

Het was dus de maag lever darm stichting :D

mamavanmimi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina