Ik heb hetzelfde koekblik maar met airco en een knopje haha. Wij gingen ook met onze klas naar de boerderij, mn collega net een nieuwe auto, kotst een kindje die hele auto onder... Had beter in mijn koekblikje kunnen gebeuren...
Ik heb de kinderen in bed gelegd en jongste dochter komt beneden, terwijl ik stiekem aan de chocola zit "mama, er zijn twee dingen..." *ziet de chocola. Kijkt een paar keer van mij naar de chocola en weer terug* "Er is nog een puntje bijgekomen... 1: ik kan niet slapen. 3: waarom eet jij chocola? en de 2e ben ik vergeten" Je kon me opvegen
Middelste dochter van 3 speelt een kaartspelletje (uno) met twee vriendjes van 6 en 4. De oudste probeert haar de spelregels bij te brengen tot de jongere zegt: jij kent de regels niet! Dochter staat op, kijkt ze recht aan en zegt: 'ik ben vier jaar, ik weet heel goed hoe het moet!' Ze gooit de kaarten op tafel en loopt weg, de twee jongens verbouwereerd achterlatend Ook over een vriendje dat haar step afpakte op school: 'ik was niet boos op hem maar was het een klein beetje beu'
Je mag ook niet stiekem chocola eten Hier overdag een extra snoepje pakken moet ook stiekem gebeuren en dan ben je net aan het kauwen, komen ze binnen : wat eet je? Iuuuhh niks (hap slik weg)
Vanmorgen heb ik smakelijk gelachen om mijn oudste van 9. Ik maakte hem tegen half 9 wakker omdat hij bijna naar sporten moest. Kijkt hij me lodderig aan met half open ogen en mompelt:' Ik wist wel dat ik ergens iets vergat...' Dus ik vroeg:' Huh, wat dan?' 'Nou, wakker worden.'
Wij konden geen kinderen krijgen en hebben nu 2 pleegkinderen (die vanaf baby bij ons zijn) Ik ben tegen hen altijd eerlijk geweest over het feit dat ze niet uit mijn buik komen. Dat mama's een doosje in hun buik hebben waar een baby in kan groeien, maar dat het doosje in mijn buik niet goed werkt zoals het hoort. De volgende dag riep ze tegen haar juf: Juf! Mama's doos is kapot! Haha schaamde me dood!
Hahaha... Doet me denken aan die keer in de supermarkt. Loop met zoontje van 3 lang de wijnafdeling. Roept ie keihard. " Die vind jij lekker hè mama"
Haha mijn zoon bijna vier vd week. Ik moest ergens parkeren maar de parkeerplaats werd geblokkeerd door een trekker. Dus ik zei 'even kijken of ik nu de auto wel ergens kwijt kan'. Zegt hij 'maar we moeten de auto toch niet kwijt raken mama!'. Eerder al een keer zei ik 'kijk, die mevrouw is aan het paard rijden'. Zegt hij 'maar een paard heeft toch geen wielen'. Hij kon en kan echt extreem goed praten v zijn leeftijd. Echt zegt soms dingen dat ik denk hoe kom je erbij. Als hij dan een keer iets fout zegt moet je lachen maar hij is pas drie. En sommige uitdrukkingen zijn gek, alleen realiseer je je dat niet totdat een kind je er kennelijk op wijst.
Hier ook een dergelijk koekblik gehad. Ook een keer een kindje in de auto. Hij wou liever in een echte auto. Ok en bedankt.
Mijn zoon van 6 onlangs: "mama, je bent de liefste mama die ik ooit heb gehad!". Heb zó moeten lachen toen, alsof hij al een stuk of 4 moeders had versleten .
Juf! Ronaldo is veeeeeel beter dan Messe hoor. Waarom dat dan? Ja, Ronaldo doet aan goede doelen enz. *top beredenering!
Juf peuterspeelzaal vraagt tijdens kennismaking aan zoon (3j2m): kom je na de zomervakantie lekker bij ons spelen? Hij kijkt haar onderzoekend aan en zegt: vooruit dan....
Mijn zoon had vanmorgen juffenfeest en was met de klas naar bos/speeltuin geweest. Onderweg naar huis vroeg ik hoe het geweest was en hij gaf als antwoord dat hij bijna de hele tijd met J. gewipt had
Mijn dochter was me van de week aan het helpen met koken. Zei ze tegen mn man: ik ben de chefkok, dus je moet buigen voordat je tegen me praat .
Haha zo zei mijn oudste afgelopen weekend op de golfbaan ineens; opa, ik ben de keeeuuuning, dus jij moet mijn balletjes opzoeken. Luilak whaha
Wij namen pas cup a soup. Mijn zoon van 6 wilde graag Röntgen-soep Met rundvleessoep nam hij ook genoegen
Ik bracht de jongste naar bed en de deurbel ging. De oudste van 8 deed open (ja, dat mag hij doen als ik thuis ben). Ik hoor hem zeggen;heeft u een momentje? Dan vraag ik mijn moeder even. Ik stiekem helemaal blij met zijn beleefde woorden. Hij komt boven; ‘mam er staat iemand van de lege darm stichting voor de deur. Mag ik er wat geld in doen?’ Ik stikte zowat van het lachen en heb hem geld gegeven om erin te doen. De beste vrouw had het ook meegekregen en toen we bij de voordeur kwamen liepen de tranen over haar wangen van het lachen. Het was dus de maag lever darm stichting