Hallo, Ik ben opzoek naar een overall voor kleine kinderen. Dus echt kleine maten. Iemand enig idee waar die te koop zijn? En ook laarsjes. (nee ik zet mn zoontje nog niet aan het werk, maar is een kadootje voor Lars zn opa.. lang verhaal.. ) Iemand tips?!
oh! welkoop en Hornbach zitten hier wel in de buurt. Dacht dat ze daar alleen grote maten hadden? Ga vanmiddag meteen kijken! Thanx!
@ Oek Oek: laat je even weten welke maten je gevonden hebt? Vind ik namelijk echt heel erg leuk! (zoon van vriend heeft er eentje (maatje 128 al) en die is er helemaal dol op! Een rode: zijn ferrari racepak of kluspak, net wat hem uitkomt ) Wil ook nog een kleintje kopen voor mn neefje die 1 wordt. Mn broer heeft een klusbedrijf! Dus een piepklein maatje nodig!
Ja ik heb ook echt een klein maatje nodig. Ben benieuwd of ze die hebben. Als ik het gevonden heb dan laat ik het weten!
hm.. de Aveve ken ik niet.. Bij hornbach waren alleen grote maten, bij de welkoop vanaf maat 98, dus ook nog erg groot. Zag op de site van het vakkledinghuis dat ze ook maat 86 hebben.. dus daar maar even kijken
Ik heb hier een vliegeniersoverall liggen. ik weet niet of je daar interesse in hebt? Ik denk dat je de maat kan vergelijken met 86-92 ongeveer. Er zitten leuke emblemen op, en mijn moeder heeft ook 'strepen' op de schouders gemaakt.
Natanya: Bedankt voor het aanbod! Echt super, maar ik ben echt opzoek naar een "standaard" overall. Want mn vader heeft een werkplaats, en daar heeft hij altijd zn blauwe overall aan, en ik wil voor Lars ook een soortgelijke kopen en dan het logo van mn vaders bedrijf erop laten zetten. Maar nogmaals bedankt voor het aanbod