Hoi Dames, Ik ben 26wkn zwanger en sinds week 18 heb ik bekken instabiliteit gekregen. Ik wist in begin niet eens wat het was, 1e zwangerschao en dacht aan spierpijn. Afgelopen maandag ben ik echt ziek thuis en heb veel pijn, kan nog maar nauwelijks afstanden lopen en probeer wel "actief" te blijven. Lopen, liggen en zitten wissel ik af, ga al weken naar de fysio, draag een bekkenband en zie het soms niet meer zitten van de pijn. Weten jullie nog iets wat mij zou kunnen helpen/ondersteunen?? Ik neem geen medicatie tegen de pijn, maar paracetamol mag wel he?? Ben bang dat jullie ook weinig voor mij kunnen doen maar je weet maar nooit. Bedankt alvast voor het mee denken en reactie, groetjes Lilly
Hoi Lilly, wat vervelend voor je zeg.Je doet inderdaad al bijna alles wat je ertegen kan doen. Maar doe in ieder geval stevig zittende onderbroeken aan en probeer met 'pipovoeten' te zitten. Er is een goed boek over bekkenklachten en zwangerschap; bol.com | Bekkenpijn tijdens en na de zwangerschap / druk 2, Röst, C.M. | Nederlandse... Misschien heb je daar nog iets aan. Beterschap en sterkte. Groetjes Brigitte