wat is het moeilijk om wat leuks voor de baby kamer te vinden heb al mijn assesoires in de kleur lime wilde eerst 3 vierkanten vakken op de muur schilderen maar dat is niet haalbaar omdat er een plank boven de commode komt te hangen nu dacht ik dan 3 schilderijtjes met de kleur lime erin. maar ik kan toch nergens "kinder" schilderijtjes te vinden nu ben ik wel benieuwd wat jullie dan allemaal hebben en waar vandaan groetjes susanne
Ik heb van die schilderpanelen gekocht bij de action. Zelf kleur gegeven met acryl verf dat ik mooi vond en past in het kamertje. Daarna een leuke kaart erop geplakt. Zie album. Staat leuk en helemaal naar mijn eigen smaak. Koste me nog geen uur in totaal om te maken.
Ik ben zelf ook aan het schilderen geslagen. Had een lief boerderij-voorlees boekje, heb de plaatjes met carbonpapier over getrokken, in gekleurd en voilla......zie mijn album! Zo simpel en je kan echt super leuke dingen er mee maken! succes
bloemie ze zijn idd. erg leuk en de prijs is ook erg leuk..... moet dus ws. toch zelf aan de klus ziet er goed uit, bosi333 en djezelf hoop dat ik dan ook zo'n mooi resultaat heb ben niet zo'n crea bea
Koop gewoon simpele houten lijstjes bij Ikea en verf ze in een lekker fris kleurtje en koop ergens kaarten die je leuk vindt om erin te doen!
Ik heb zelf ook op internet plaatjes gezocht die ik leuk vond en die nagetekend. Ik heb een kikker met gouden kroontje, een draakje met gouden kroontje en een muis met gouden kroontje gemaakt. 3 lijstjes gekocht bij de xenos en deze geschilderd. Is erg leuk geworden al zeg ik zelf. Helaas nog geen fotoos van. Als je zelf niet zo van tekenen/schilderen houd is het idee van Otje ook erg leuk. Succes!
heb ook plagiaat gepleegd zie mijn album en zie schilderijtjes op de onderstaande link http://www.naarbednaarbed.nl/ deze schilderijtjes zijn om te kopen samen 100,- en om zelf te maken nog geen 8 euro samen met verf en doek inbegrepen..
de schilderijtjes van www.my-line.nl zijn ook erg leuk. Kleuren en afbeeldingen en tekst kun je helemaal zelf samenstellen. Prijs vind ik ook mee vallen. En ze zijn voor de crea-bea's ook makkelijk na te maken.