nou ik heb eergisteren een bericht geplaats op effe voorstellen in het kort ik ben monique 39 jaar heb een zoon van 10 jaar mijn vriend heeft een zoon van 15 jaar samen hebben we een dochtertje van 22 maanden en nu willen we nog graag samen een kindje. vorige maand was ik 5 dagen overtijd maar negatieve test 6e dag ongesteld geworden. (Leuk detail bij me zoontje ben ik gewoon 3 maanden ongesteld gebleven alle testen waren negatief en toen we de eerste keer naar verloskundige gingen kregen we echo ik d8 toen 10 weken zwanger te zijn was ik al 23 weken) ik had nu 2 december ongsteld moeten worden maar ben het nog niet test 3 december was negatief gisteren 5 december ben ik naar huisarts geweest met heftige buikpijnen het is gelukkig geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap. moet nu morgen 7 december weer test doen als ik niet ongesteld word als die negatief is en ik word nog niet ongesteld moet ik aanstaande maandag voor een bloedtest...... ben ontzettend onzeker en zenuwachtig. herkend iemand van jullie dit? heel veel liefs en groetjes van monique
Jeetje Monique wat n gedoe he! Hopen dat je morgen meer te weten komt. En was t schrikken toen je hoorde dat je al 23 weken zwanger was? En gelukkig is t geen bbm zwangerschap in ieder geval. Heel veel succes gewenst!