Leuk, ben ik de eerste die in dit subforum een bericht mag plaatsen. Ik zag een paar weken geleden deze terugroepactie van Ikea. Terugroepactie IKEA bedhemels - NOS Nieuws
Ik heb m jaren gebruikt bij mijn beide dochters. Hij lag al 3 jaar op zolder nu. Vorige week terug gebracht en 17,- teruggekregen
och...heb dat ding al 6 jaar ongebruikt in de la liggen! gaat hij me nu geld opleveren? hahaha. Idd maar terug brengen dan, wou hem op mp zetten..maar dan zal ik hem nu wel niet meer kwijt komen.
Een terugroep actie kost misschien wel wat maar wel minder dan een beschadigde reputatie in het geval dat een kindje echt letsel op loopt door een van hun producten
Ohh, kijk, volgende week een tripje naar Ikea op de planning staan, en idd zo'n ding op zolder liggen. Wel een poosje gebruikt, maar niet lang. Prima!
ik heb ook zon klamboe, ik heb hem bij beide kinderen gebruikt. en in 2009 gekocht. vind het wel wat raar om hem dan nu weer terug te brengen hihi. maar zal hem eens weer van de zolder halen ik gebruikte hem bij beide kinderen hooguit een halfjaar, tot ze eraan gingen trekken. toen meteen weg gehaald.
Komt goed uit, heb hem al in mijn koffer gelegt dus straks heb ik een goede reden voor een bezoek aan de Ikea. Wel jammer want vond hem wel leuk hangen, maar veiligheid gaat toch voor.