Kinder SOS bandjes, waar kopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sparky, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.157
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hema heeft ze inderdaad. Koop er gelijk even een dun watervast stiftje bij.

De ketting van LabelFriends vind ik slecht. Ze zien er mooi uit, maar de verf bladdert er in no-time af. Zelfs met het beschermringetje er altijd braaf omheen.

Het bandje van helpID voor kids zit volgens onze zoon niet lekker en hij kan hem zelf veel te makkelijk af doen. Bovendien vind ik het vervelend dat je het extra 'lusje' waardoor je het resterend stukje band haalt, erg makkelijk verliest zodra je hem af doet.

Ik ben dus nog niet echt tevreden met de 'dure' (blijvende) oplossingen. Ik denk dat ik dus maar weer gewone bandjes gaan die een vakantie meegaan (zoals die van hema). Maar het nadeel daarvan vind ik dan weer dat je er maar erg weinig ruimte oo hebt. Voordeel is dat je er ook bijv. een nummer van een huisje / campingplaats op kunt zetten.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    icetags een idee?

3. SophieW

SophieW Actief lid

11 okt 2012
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Misschien zie ik iets over het hoofd, maar kunnen kinderen er niet aan blijven haken? (Zoals bv met een ring etc) die icetags en de rubberen bandjes zien er erg stevig uit, lijkt me dat als er een ongeluk gebeurt en t kindje blijft eraan haken ze niet kapot trekken? Of is daar wel op gerekend?

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Mijn kids dragen ze al vrij lang en vrij vaak (dochter moet em bv ook om met alleen buitenspelen) tijdens dagjes uit, 3x per jaar vakantie maar nog nooit is er iets gebeurt. Mijn dochter vind met warmte de help4kids wel lekkerder zitten dan de icetag

Deel Deze Pagina