Laarsje die bovenaan wijd zijn?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piccolina, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Dochter heeft hoge wreef maar ook wat gespierde beentjes waardoor elke schoen wat ze paste was strak om haar been heen.
    Click had net iets ruimte maar spijkerbroek slimfit zou daar niet passen.
    Heb nu pinocchio gekocht is ook zo.

    In winter zal ze maat 22 hebben dan wil ik laarsjes kopen die bovenaan wijd zijn zeg maar breed zodat been los zit.
    Of bestaat dat niet?;)
     
  2. Linda88

    Linda88 Actief lid

    9 mrt 2011
    414
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je probleem. Ben ook opzoek geweest. Maar werd er moe van.. Niets paste.. nu heb ik maar laarsjes voor onder een rokje en lage schoenen voor onder een broek.
     
  3. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ocra heeft die. Koel ook.
     
  4. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Is ocra dan wel echt wijder dan andere?
    In winkel hadden ze ocra niet in den haag kon in fysiek nergens vinden. Ocra vind ik ook super leuk had getwijfeld online bestellen maar toch niet gedaan, jammer kan niet passen!
    Ligt niet aan prijs want nu wilde ik niet dure ivm dat ze bijna andere maat krijgt maar goede maat hele winter een laarsjes kan ik duur kopen als dat maar niet wat ik nu ook heb soort sok alleen dan dikker;))
    Ik wil graag in winter dikkere sokken kunnen en kousen en legging maar daar past het echt niet
     
  5. Shakes

    Shakes VIP lid

    2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    In de winkel heeft mijn dochter Ocra's gepast die bovenaan wijder waren (in andere merken kon ze ook niet in). Maar ik zou zoiets ook niet online durven kopen...
     
  6. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Hmm hier bij van haren laarsjes gekocht die van boven verstelbaar zijn met een riempje.
    En in de kleine maatjes hebben ze vaak opzij een rits maar een extra stukje elastiek boven aan de schacht.. Of gewoon veters voorop.
    Dan kun je de laarzen een beetje "stellen"
     
  7. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.049
    4.243
    113
    Ken het probleem, zowel bij mezelf als bij mijn dochter.

    Zit de schacht goed dan is die om de voet veel te groot en zit die om de voet goed past de schacht gewoon niet.

    De enige oplossing die ik voor haar vind is laarzen waar zowel een veter als een rits in zit zodat je hem kunt aanpassen aan je been.

    Voor volwassenen heb je dan wel weer laarzen met een wijdere schacht maar daar betaal je dan ook weer extra voor.

    Ik weet dat mijn nicht wel eens met haar laarzen naar de schoenenmaker is geweest en dat die de achterste naad heeft losgemaakt om er elastiek tussen te zetten.
     
  8. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    En zoiets als uggs?
    Hoe ziet dat bovenaan? Bij volwassene is wel wijd maar mij maat 22?
    Lijkt mij heerlijk zo warme wol in winter.


    Ja ik snap het indd als het te wijd boven dan is overal te wijd...
     
  9. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Uggs zijn toch geen schoenen :D
     
  10. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Nou ja en nee want er zijn voor kinderen uggs die goede zool hebben.
    Bijv deze?
    UGG AUSTRALIA KIDS JORIE CHESTNUT
    Er zijn ook andere merken dan uggs die met lamswol schoenen hebben.

    Overigens ik draag enkel uggs in winter heb 8 paar staan;)))))
     
  11. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    Nog steeds niet echt mijn smaak... Maar et ziet er wel uit als fatsoenlijke schoenen ipv als pantoffels :)

    Kan me overigens voorstellen dat ze ook net zo lekker lopen als pantoffels maar ik hou het nog maar even op mijn fake doc martins :D
    Ieder zn ding... :)
     
  12. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
  13. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Toen mijn dochter jonger was liet ik de laarsjes altijd oprekken bij de schoenmaker. Kan met bijna iedere leren laars
     
  14. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    O echt? Dank voor tip ga ik het ook proberen.
    Ok krijg die pinocchio ook alleen met staan in...
     
  15. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.227
    3.672
    113
    Mijn dochter heeft smalle voeten en toen ze kleiner was dikke spek kuiten. Was een drama telkens. Tot een goede schoenen winkel me eens opmerkte dat ik leren laarsjes kon laten oprekken, Scheelt een paar cm.
     

Deel Deze Pagina