Ben op zoek naar goede en leuke tiener bh's. Ze wil heel graag de bh's van Calvin Klein maar die is het allemaal nog net te klein voor (die zijn vaak voorgevormd en dat ziet er nog niet uit...). Op zit moment draag ze topjes van de HEMA maar ze wil wel wat anders... Dus waar vind ik leuke, stoere, neutrale tienerbeha's die niet voorgevormd zijn, geen gekke naden hebben die door shirts heen schijnen en er toch echt vrouwelijk uitzien? Wie heeft de gouden tip
Ze draagt nu deze: https://www.hema.nl/kind/meisjeskleding/meisjes-ondergoed/2-pak-tiener-top-naadloos-zwart%2Fwit-1000002590.html
Wij hebben ze bij de livera gehaald. Heel goed geholpen en de maat laten meten (groter dan ik dacht), en een hele lieve vrouw die mijn dochter helemaal op haar gemak stelde. Hun eigen merk startbh's is heel licht gevormd, enkel om onder een t-shirt te kunnen en volledig neutraal. Geen beugel/printjes/rafeltjes enz.
Zeeman, C&, H&M, Primark T-shirt bh’s heten ze vaak. Zijn wel ‘gevuld’, dus ietsje ‘vorm’, maar niet storend, eerder juist fijn, vinden wij dan.
Mijn dochter heeft die van claessens (maar zij heeft echt nog geen borsten eigenlijk, begint net wat), maar ze vindt dat prettig zitten. Boobs en bloomers heeft ook leuke.
Dochter is begonnen met aaa van de primark omdat het nog doperwtjes waren. Vanaf dat ze 11 is draagt ze 75 C en vind ik goede bh's erg belangrijk. Dus keurig laten opmeten bij de hunkemoller en daar ingeslagen
Hier draagt ze van ten cate de tiener bh. Die is wel voorgevormd alleen maar de enige die goed zit. Het is dun en niet zo groot.
Heb inmiddels de meest simpele van de Hema gekocht in maat 65AA. Ze zitten voor nu prima, maar wil wel binnenkort iets echters met haar gaan kopen...
Zoek eens op bralettes. Geen idee of je zoiets zoekt, maar mijn dochter is er blij mee. Wij hebben twee setjes van 3 stuks bij Primark gehaald. Ook Ten Cate heeft mooie eerste bh'tjes.
Mijn dochter heeft behaatjes van Boobs & Bloomers en van Ten Cate. Die van Ten Cate vindt ze zelf fijner vanwege de bredere band die eronder zit.
hier ook boobs en bloomers en topjes van de primark (alleen dan zonder de pads) . Boobs en bloomers kun je ook hier nog vinden: https://www.dutchdesignersoutlet.com/boobs-bloomers?gclid=Cj0KCQjws4aKBhDPARIsAIWH0JVRSeRZFj5cq6IusSnJ2oC-bHR9_nmCGst2snitmRnYv72RVyvdVN4aAoGvEALw_wcB