Nou de titel zegt al genoeg. Kan het zijn dat je ovutest nega aangeeft, maar dat je toch je eisprong hebt gehad? Heeft iemand dit gehad toevallig?
heey nou mijn testen zijn nooit helemaal positief geweest op de dag van me eisprong maag heb hem als het goed is toen wel gehad.. ben namelijk netjes 2 weken na mijn donkertste test ongi geworden. weet niet hoe het dat zit met je testen? staat wel op dat ze voor 99 % betrouwbaar zijn.. mits je je plas wel 3 uur ophoud en niet teveel drink dan
Ik doe ze elke ochtend om dezelfde tijd. Ik temp om 06:00, daarna naar wc en rond 8:30/9:00 test ik. Alleen nu is mijn test van 3 juli donkerder (teststreep) dan die van eergister en gister? Ze lijken met de dag lichter te worden? Vandaar mijn vraag...... ps de teststreepjes zijn bei alle ovutesten lichter dan de controlestreep, maar die van 3 juli komt er goed in de buurt..... Dit is mijn temp-chart: Op 3 juni en 4 juni dus buikpijn. Temp van vandaag op 36,5 gezet, maar die was om 06:00 36,6....maar een kwartier later 36,5 (tempte nogmaals omdat ik het zo hoog vond ineens.....) vandaar dat ik m lager gezet heb, maar als die 36,6 was, dan zou mijn ei gister wel eens gekunt hebben....als de ovutest van 3 juni posi is, dan komt je ei binnen 48 uur...en ik denk dus dat 4 juni mijn ei dan geweest is.....of zie ik spoken? Maar als ik van 36,3 (gister) naar 36,6 (vandaag) ga, dan is dat voor mij toch een temp van eisprong.....(ik tempte ook toen ik voor mijn dochter ging, dus wel aardig wat ervaring) http://www.fertilityfriend.com/home/1538ca/?a=2899426&u=1&
Hoi mamakitty, Ook ik heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt en heb tot nu toe ook nog geen ei kunnen vinden Ik zie dat jij in je eerste ronde bent, misschien is je cyclus langer en komt je ei nog? Wanneer ben je begonnen met testen en tot wanneer ben je van plan door te gaan? Succes!
Lastig he, die stomme streepjes. Vorige maand had ik een knalpositieve ovu-test op dag 20, nu waren op dag 22 de testjes op en ik vertik het om de hele maand van die stomme testen te doen. Kost een fortuin! Waarom we niet gewoon een lampje op onze buik hebben... Groen voor de LH-piek en als je zwanger bent een roze of blauw lampje. Lijkt me erg handig!
ja dat kan. Je test in de ochtend terwijl je LH-piek wat later op de dag begint (rond de middag meestal). Als je een korte piek hebt kan het dus zijn dat hij de volgende dag om 9 uur al weer voorbij is en je hem hebt gemist. Oplossing is dus 's middags testen, of nog beter twee keer per dag. Succes!
Hihi, dat is een goed plan! Lampjes in de buik. Ik vind het wel wat. Zou een hoop onrust weg nemen bij heel veel dames! Liefs Linda.
Ik ben VOOR! (de lampjes!) Hmmm eerder testte ik ook rond 10:00, nooit problemen gehad, maar nu dus heel dom 06:00 naar wc en om 08:00/08:30 al testen......