Kinderachtige acties.. van jou!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 22 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Nee hij laat dan niks horen, en als ik app hoe laat hij thuis komt dan is t antwoord altijd: kom er zo aan, dat zo kan dan 45 minuten of 2 uur duren.
     
  2. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.294
    925
    113
    Vrouw
    @TotalBella lekker je eigen plan trekken dan. Doet hij toch ook! En dan lekker niks overlaten. Eet hij maar brood
     
  3. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Zit nu heerlijk aan een pizza en heb dynasty aangezet :D:p
     
    toch3, Gewooniemand, Nina Sanders en 7 anderen vinden dit leuk.
  4. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    En issie er nog niet? :eek:
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  5. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Ja hij kwam om 17:30 binnen schuifelen.
     
  6. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Recht door naar bed zeker :o:
     
  7. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Was t maar waar :|;) Nee hij ligt languit op de bank. Heeft nog wel tosti’s gemaakt voor de jongste en zichzelf.
     
    Malbec vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Mijn man heeft hier ook een handje van. Tegenwoordig trek ik dan echt m’n eigen plan hoor. Suck it denk ik dan!
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oef dit had ik dan weer niet gepikt. Dan had ik hem ook gewoon naar boven gestuurd. :D Ja sorry hoor, maar als iemand zich asociaal op stelt (dit vind ik echt want ik hoef echt niet continu te weten waar mijn man uit hangt en hij hoeft zeker niet om een bepaalde tijd thuis te zijn van mij, maar als je samen leeft en samen kinderen hebt dan vind ik het wel gewoon fatsoenlijk als je iets laat weten.. ik bedoel, als je alleen op een flat zit kan je nergens rekening mee houden maar kleine moeite om een keer een appje te sturen of te bellen om je mede huisgenoten te laten weten wat je plan is) dan had ik zijn gezicht echt even niet hoeven zien. Zeker niet languit op de bank zeg.

    Reden waarom ik hier zo heftig op reageer is omdat mijn man een tijd terug hetzelfde deed. Ik kookte echt van binnen. En maar vol blijven houden dat hij geen zin had in gecontroleer. Nee l*l, het maakt me geen donder uit hoelaat je thuis komt maar ik wil íets weten ivm eten en onze kinderen. Je kunt niet volledig je eigen plan trekken en tegelijkertijd van iedereen verwachten dat ze rekening met je onverschillige ‘gebrek aan structuur’ houding houden. Zal ik dan ‘s ochtends vroeg ook doen, opstaan wanneer ik wil en precies wanneer de jongens wakker worden wegrijden en gaan sporten?

    o o o wat was ik boos haha. Uiteraard is alles daarna goed uitgesproken en mijn man zat toen ook totaal niet lekker in z’n vel ivm werk. Dus alles en elke vraag werd hem al te veel. Maar dat was wel even lastig soms. Voor hem zelf in de eerste plaats maar soms ook voor mij o_O obviously.
     
  10. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Zou ik normaal ook doen hoor, maar ik zit nog thuis met Corona, dus kon verder ook niks helaas. Maar hij heeft t gemerkt hier thuis, oudste had hem zelf al geappt waar hij bleef, jongste tikte hem even op z’n vingers toen hij eindelijk thuis was(papa je bent veel te laat thuis), had aan beide niks laten merken hoor, kwam echt uit hunzelf. Ze zijn het nl ook niet(meer) gewend. Dit is nl de reden dat ik op zondag de middag/avond werk. Scheelt een hoop irritaties. (Gun hem echt z’n pleziertjes wel hoor, maar het kan te gek ook ;))
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik snap het hoor. Maar voor mij wordt het dan gewoon een kwestie van fatsoen hebben :p zie mijn post hierboven, haha!
     
  12. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    Ja had je post nog niet gezien. Voor de gezelligheid in huis kan ik hem beter gewoon lekker laten liggen. Heb op dit moment ook te weinig longinhoud om een discussie te voeren. Hij is inmiddels naar bed gegaan gelukkig.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja betere keuze denk ik ook :thumup: beterschap trouwens ook hoor!
     
    TotalBella vindt dit leuk.
  14. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.551
    6.245
    113
    dankjewel
     
  15. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Sorry, hij is niet zo grappig voor jou nu, maar ik moest wel even aan deze denken :$

    Mijn vriendin is Antilliaanse en doet haar naam enorm eer aan zegt ze zelf :roflmao:
    Of ze app’t dit plaatje als ze naar me toe komt, of ze app’t: ‘je weet dat ik Antilliaans ben hè…’
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Gewooniemand, Syane, einad en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Herken dit wel. Mijn vader is Hindoestaans en kent het concept tijd ook niet. Maar als het om kinderen gaat ben ik wel echt strikt qua eet en slaaptijden. Ik merk echt dat ze het nodig hebben. En sowieso wil ik ook nog wat aan mn avond hebben dus hier ben ik echt wel streng: rond 19/19.30 wil ik alle kinderen boven in bed hebben ;). En stil. Lukt bijna altijd :p
     
  17. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.033
    113
    Dat doet mijn vriendin dan weer wel. Het gaat meer over afspreken met mij :p
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina