Kinderachtige acties.. van jou!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 22 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.578
    3.804
    113
    Ik kreeg hele andere gedachten bij het zwarte jurkje en hakken en dacht dat er achteraan zou komen dat man ineens helemaal genezen was toen:oops::roflmao:
     
    Anna2406, anica, Oilell en 21 anderen vinden dit leuk.
  2. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.660
    9.575
    113
    Het is al lang geleden. Man en ik hadden ruzie bij mijn ouders thuis, flinke ruzie, en ik ging er een beetje van hyperventileren. Daar schrok hij zo van dat ik het nog extra aangedikt heb en deed alsof er heel wat aan de hand was. Ruzie over, man en ouders bezorgd. Ik lachen in mijn vuistje terwijl ik aan het "bijkomen" was boven.
     
    Krily, Zeebra, zwaaistaart en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Als ik me aan mijn erger of als we (bijna) ruzie hebben, dan eten we bloemkool of broccoli :D Dat vindt hij vies, maar eet hij braaf op, omdat hij een goed voorbeeld is en wilt zijn voor zijn dochter. Van binnen heb ik hier altijd zo’n lol om.
     
  4. dreames

    dreames VIP lid

    9 dec 2007
    7.446
    3.704
    113
    Als mijn man dingen last slingeren zoals de tondeuse dan ruim ik het op maar dan wel op een plek waarvan ik weet dat hij niet snel zal zoeken. De volgende keer dat hij het nodig heeft is hij wel even bezig. Als hij mij dan vraagt of ik een idee heb dan geef ik aan werkelijk geen idee te hebben maar dat het ongetwijfeld zal liggen op de plek waar hij het netjes heeft opgeruimd.

    Mijn man airsoft en dat is met die hele kleine balletjes. Ik vind het vreselijk als die dingen in huis liggen. Als ik er een vind dan stop ik die in een van zijn schoenen. De volgende keer dat hij ze aan doet is het effect beetje vergelijkbaar met het stappen op een legoblokje.
     
    yakuzi, mh81, Zeebra en 11 anderen vinden dit leuk.
  5. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.410
    23.925
    113
    Het enige wat me te binnen schiet is dat ik weleens iets ‘verstop’ van eten/lekkernijen, zodat ik het niet hoef te delen :oops:

    Maar die waskwesties met mijn man heb ik echt nooit. Mijn man wast al sinds we bij elkaar zijn altijd zijn eigen was. En strijkt het zelf en ruimt het zelf op. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om daar iets mee uit te halen ;):D
     
    Shay25, Zeebra, Kraamzuster en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Zo herkenbaar! Mijn man gaat altijd doen alsof het en prestatie is als hij iets in het huis doet. Hij heeft vaste dingen hoor maar doet er dan zo over: ik ruim elke dag de vaatwasser uit. Ik doe echt veel in het huishouden. Poe drukke dag en ook nog de vaatwasser gedaan. Echt serieus als ik na elk ding wat ik doe dat ga zeggen blijf ik bezig. Ik reageer daar ook vaak sarcastisch op :roflmao:
     
    Marti en Sunshine1993 vinden dit leuk.
  7. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    #27 Riverdale87, 23 okt 2021
    Laatst bewerkt: 23 okt 2021
    Als ik na 2x vragen of iets opgeruimd kan worden, het er nog ligt dan verstop ik het op een gekke plek. Nu geef ik dan ook vaak de kinderen de schuld en zeg ik "ja, ruim het dan ook op!"

    Vaatwasser draait hier inderdaad ook vaak dubbel, heb echt een hekel aan het uitpakken van dat ding en ook aan een vol aanrecht.
     
    Krily, Poolvos en Mapje vinden dit leuk.
  8. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Het enige spannende wat ik vroeger graag deed is de wc rol met het velletje naar de muur kant opdoen. Hij vond dat zo vervelend. Maar inmiddels zegt hij er niets meer van en draait hij hem gewoon goed. Dus de fun is er af. :rolleyes:
     
    JupitR vindt dit leuk.
  9. emmen88

    emmen88 Actief lid

    1 sep 2014
    357
    463
    63
    Hoop dat het ook iets buiten je man mag zijn, ik ben thuis namelijk het mannetje als ik dit zo lees. Man roept mij terug om dopjes op flessen te doen, vraagt mij m'n was op te ruimen en appt me een half uur voordat hij thuis komt op mijn verzoek zodat ik beneden even op kan ruimen:rolleyes:

    Maar op mijn vorige werk kregen we ooit zo'n fles met soort filter in het midden waar je bijv. Aardbeien of gember in kan doen zodat je water met een smaakje krijgt. Ik heb ooit mijn (gevulde) fles per ongeluk laten staan dus er werd in de groepsapp een foto van een beschimmelde fles getoond. Iedereen gatver en vies roepen natuurlijk; zegt 1 collega (die ik sowieso wel kon schieten): ooh zal wel van Emmen88 zijn, die vergeet altijd alles. Normaal had ik het gewoon eerlijk gezegd maar doordat zij zo reageerde was ik geïrriteerd. Dus ik heb ontkend en een week later tussen neus en lippen door tegen een aantal collega's gezegd; goh heb x al een poos niet met die fles gezien, denk dat ie van haar was!

    Zo enorm kinderachtig, maar ik genoot enorm van m'n gestook:D
     
    Vergeten, Zeebra, Gewooniemand en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Mijn man heeft, ondanks een grote ruimte voor al zijn gereedschap, er een handje van om alles waar hij mee klust in huis te laten slingeren.Toen ik voor de zoveelste keer vroeg of hij zijn boormachines, schroeven, waterpas, rolmaten, afvalhout, purschuim kon opruimen etc.. had hij alles “tijdelijk” op het aanrecht en de keukentafel gelegd.
    Dan doe ik vervolgens weer alles in een grote bak en zet ik het in de bijkeuken.
    De laatste keer was ik het zo beu.. dat ik in de ochtend al mijn nagellak potjes, lippenstift, shampoo, douche verpakkingen, bodylotion, handcrèmes , oogschaduw doosjes, oogpotlood, parfumflesjes, mascara, wattenschijfjes, scrubcreme en wat ik verder kon vinden aan artikelen in de badkamer.. op het aanrecht (ook op de kookplaat en op het koffiezet apparaat etc) en op de keukentafel heb gezet en gewacht tot hij het ging opruimen.
    Echt mega kinderachtige actie!
     
    Zeebra, Poolvos, Emsy en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.850
    15.170
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Op het werk hebben wij een terugbelsysteem en sommige nummers herken ik al ( zegt al genoeg) en daar heb ik dan echt geen zin in en op het moment dat het nummer als eerste staat moet ik ineens naar het toilet en is mijn collega de Sjaak ;)
    Ook plan ik sommige mensen expres op een dag dat ik er zelf niet ben.
    Mijn collega had pas een mooie actie. Een mannelijke patient werd wel erg amicaal met haar en toen had ze hem weer aan de lijn en hij vraagt is Z er ook maar zegt ze dus glashard nee die is met vakantie en is pas over 3 weken terug. Zegt die oke dan bel ik dan wel weer terug.
    Thuis valt het wel mee met kinderachtige acties moet ik zeggen. Heb ik uiteindelijk alleen mezelf mee;)
     
    Krily, Zeebra, Poolvos en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    geniaal :roflmao: die ga ik onthouden!
     
    Nina Sanders en esklessebes vinden dit leuk.
  13. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    zo een actie deden wij ook.
    Toen ik nog in een winkel werkte hadden wij een vaste klant die echt heel bijzonder was.. niemand wilde der helpen want je kwam niet meer van det af.
    Dus als je der zag aankomen dook je gauw achter een schap weg in de hoop dat ze jou niet zou vinden :roflmao:
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ze zijn ook allemaal hetzelfde hè :rolleyes:
    zijn was brengt ie tegenwoordig wel naar boven.
    Nadat ie er een keer om 19:00 uur op zondag achter kwam dat zijn was niet gedaan was :D
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.002
    11.677
    113
    Vrouw
    Eh,... ik heb òf een hele makkelijke man òf ik ben niet kinderachtig....

    Ik heb helemaal niet zulke acties. Ik ben de rommelkont thuis. Ik stap gerust over rommel geen, die mijn man vervolgens opruimt.

    Ik zeg tegen mijn tieners wel dat ze zelf hun kleding in de wasmand moeten doen. Doen ze dat niet, dan was ik het niet. Maar met 5 tieners in huis blijf je anders in alle hoeken van het huis was zoeken.
     
    Axia, hummeltje5 en emmen88 vinden dit leuk.
  16. bulakgirl

    bulakgirl Fanatiek lid

    4 aug 2013
    2.928
    2.383
    113
    Hahaha wat herkenbaar allemaal!

    Ik ga altijd heel passief agressief benoemen dat ik best kan koken, flesje maken en tafel dekken etc als ik bezig ben met koken en onze dochter bijvoorbeeld wakker wordt en flesjes tijd is, maar man dat niet zo door heeft omdat hij met de jongens aan 't spelen is bijvoorbeeld :p
     
  17. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Ik ben zo ontzettend kinderachtig dat ik me afvraag hoe ik mijn dochter ooit volwassen ga krijgen.

    De vaatwasser vol maken vóórdat man thuiskomt en dan aanzetten doe ik dus ook.

    Hij rolt zijn mouwen van de overhemden niet af voordat hij ze in de was gooit. Ik rol ze dus ook niet meer af maar hang ze gewoon zo opgerold op de lijn. Droogt totaal niet. Zal 'm leren

    Heb gisteren nog de auto te dicht op die van de buurman geparkeerd omdat ik hem een aso vindt met zijn 6 auto's in de straat, 2 aanhangwagens en constant de weg blokkeert. Hij laadt rustig zijn aanhangwagen op en als je naar je huis wilt rijden dan zegt die dat je maar even maar wachten. Dus gisteren moest meneer 'even' op mij wachten. Schaamteloos kinderachtig, i know

    Ik heb een hekel aan dubbel parkeren dus heb eens een kleurplaat met stiften bij iemand onder de ruitenwisser gestopt met een briefje.....oefen eens met binnen de lijntjes blijven dan lukt het parkeren vast beter.
     
    Zwaangerevrouw, Vergeten, Zeebra en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.460
    1.428
    113
    Paar jaar terug parkeerde er steeds iemand op mijn parkeerplaats in de bewonersgarage. Geen idee wie het was, maar ik kon dus elke keer niet mijn auto kwijt op mijn eigen (duurbetaalde) plaats.

    Ik heb toen een keer mijn auto er strak achter geparkeerd zodat die persoon niet meer weg kon.
    Briefje onder de ruitenwisser met mijn telefoonnummer.
    Uurtje later werd ik gebeld en wist ik dus eindelijk wie dat elke keer deed. Ik heb toen gezegd dat ik nu niet thuis ben (was ik dus wel), maar over een half uurtje ofzo wel en dat ik wel even zou bellen als ik terug ben. Dus gebeld na een uur dat ik er weer was ;)

    Vond ik ook wel heel kinderachtig van mezelf, maar voelde ook wel even lekker dat ik nu niet meer de enige was die geërgerd was.
     
    Zwaangerevrouw, dreumesje, Shay25 en 27 anderen vinden dit leuk.
  19. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.460
    1.428
    113
    Haha, die is wel leuk :D
     
  20. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.028
    3.114
    113
    Ok mn vriend laat, net als een groot deel van de mannen hier, veel slingeren..

    Ik stop de shit die hij laat slingeren in zn broekzak, vestzak, tas etc. Zodat ie bv mooi een paar extra vieze sokken in zn tas vind op werk:thumup:
     
    Dufel, Poolvos, Beausecret en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina