Kinderachtige acties.. van jou!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 22 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: Briljant!
     
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.619
    11.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh jeetje ik lees hier echt dingen… :eek:

    Het meest flauwe dat ik ooit gedaan heb is de vader van mijn zoon een geboortekaartje op zn eigen adres sturen van onze zoon.

    Mn moeder en tante hadden nog graag een ooievaar in zn tuin gezet, maar dat vond ik een beetje ver gaat.

    (Mijn ex bleek aan het eind van de zwangerschap nog gewoon getrouwd en met vrouw en kinders te wonen)
     
    SAARC, Poolvos, Lill en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    Jouw zoon :D:D
     
    Marti vindt dit leuk.
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha geweldig. Jaren geleden werkte ik eens bij een huisarts en hij zat even naast me bij de balie toen er een nogal bijzondere patient binnen kwam lopen waar die echt even geen zin in had op dat moment. Gaat die onder mijn bureau zitten en de patient vroeg is dokter B er ook. Ik: nee die rijdt momenteel zijn visites ;)
    Ik heb er achteraf zo om moeten lachen
     
    chrystel73, Zeebra, Bailey07 en 11 anderen vinden dit leuk.
  5. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.178
    6.705
    113
    Vrouw
    En met stalen gezicht dan he. Ik zou zo hard om mezelf moeten lachen :roflmao:
     
  6. emmen88

    emmen88 Actief lid

    1 sep 2014
    357
    463
    63
    Waar ik trouwens ook enorm van kan genieten is heel uitgebreid zwaaien naar mensen in de wetenschap dat die mensen zich tot 's avonds laat afvragen wie dat toch was. (Of ze vragen zich dat niet af, maar dat is voor mijn plaatje minder leuk;))
     
    Zwaangerevrouw, Bailey07, Lies1611 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Heerlijk hahaha. Qua was is mijn man verder gewoon netjes hoor. Gooit het gewoon erin en werkt hem gerust weg als ik het even vraag. Zelfde met de vaatwasser enzo. Als ik hem vraag iets op te ruimen dan is het nooit een probleem. Maarja die sokken.. blijft een ding. Maargoed ik ga echt niet elke sok van hem recht trekken haha.

    ik weet nog wat:

    - soms leg ik iets op de trap met de intentie dat de eerstvolgende die naar boven loopt, dat ook even mee neemt. Vaak gaat het om iets kleins, bijv een nieuwe tube tandpasta of fles mondwater, zoiets. Maar mijn man zegt dat soort dingen oprecht niet te zien. Zelfs niet als ik het iets meer in het midden leg, dan nog blijft dat gerust 4 dagen pontificaal op de trap liggen. Ja sorry hoor, maar ‘het niet zien’ gaat er bij mij niet in hoor. Zeg gewoon dat het je geen zak interesseert en dat je geen zin hebt om de moeite te nemen het even mee naar boven te nemen. Een tijd terug was ik het zo zat dat ik een heel scala aan producten op trap heb gezet. Per trede echt 4 dingen. Je kon er gewoon niet meer door. Sindsdien wordt alles netjes mee genomen :roflmao:

    - mijn man laat over het algemeen nooit echt weten hoelaat hij thuis komt als hij weg is. Ik vind dat soms irritant (als in: ik wil graag weten hoelaat ik het eten klaar moet hebben of ik wil inschatten of ik nog een aflevering van een serie helemaal af kan kijken). Maar als hij met de kinderen even weg is wil ik dus wel gewoon afspraken maken daarover want ik vind het - zeker doordeweeks - belangrijk dat ze op tijd eten en in bed liggen. Vorig jaar, voordat ik zwanger bleek, was ik het zo zat dat het bijna kinderbedtijd was en ik nog niks had gehoord. Vond het echt aso worden en ergerde me kapot. Ik ben toen heerlijk serie gaan kijken, heb een super mooie rose voor mezelf ingeschonken en een pizza voor mezelf in de oven gegooid. En een groot vel papier op het aanrecht gelegd: ‘het is hier geen hotel.’

    Toen de mannen hongerig en moe thuis kwamen heb ik tegen man gezegd dat hij wist waar de koelkast en de kookplaat zich bevonden (of waar de boterhammen en pindakaas stonden in de kast) en ben niet meer van de bank af gekomen. Vervolgens kostte het hem een uur om 2 oververmoeide jongens in bed te krijgen. Daarna moest hij uiteraard zelf ook nog eten.
    ‘Een appje was voldoende geweest hè,’ zei ik er mooi nog achteraan. :|

    Sindsdien laat ie altijd wel iets weten haha!
     
    Zeebra, Bailey07, Poolvos en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    precies dit zou ik ook gedaan kunnen hebben :D
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    mijn man heeft zoiets ook een x gezegd, ik kwam thuis uit m'n werk toen zei hij lief ik heb het huis voor je gestofzuigd.

    Ik keek hem aan en vroeg wat wil je nu dat ik doe? moet ik slingers voor je ophangen?
     
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik heb weer een geniaal topic geopend, al zeg ik het zelf.

    Ik heb nog een kinderachtige actie van mezelf. Onze overburen claimen altijd de openbare parkeerplek voor hun huis. Soms parkeert de overbuurvrouw expres de auto op die openbare plek - terwijl alles vol staat - en houdt ze haar eigen oprit vrij.
    Tijd terug was ik het zat en heb ik afgewacht totdat zij met de auto de kinderen naar school bracht. Ik heb toen de auto van m’n schoonmoeder gepakt (wonen om de hoek) en die expres 2 dagen geparkeerd op die openbare plek.

    Super kinderachtig natuurlijk, maar waarom zou je een openbare plek zó claimen? Toen onze oprit een tijd terug bezet was vanwege bouwbusjes enzo kon ik m’n eigen auto verdorie niet eens kwijt in de straat omdat zij de openbare plek bezet hield. Grr..
     
  11. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohja idd alsof ze het huishouden voor jou doen. Haha. Gelukkig brengt mijn man het nooit zo.
     
    Zeebra, Syane en miss C vinden dit leuk.
  12. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    :D:D:D GE-WEL-DIG! dit ga ik volgende keer ook doen..
     
    esklessebes en Nina Sanders vinden dit leuk.
  13. miss C

    miss C VIP lid

    20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ja echt hoor, nu zegt hij het gelukkig ook niet meer op die manier..
     
    GroeneBomen en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Bij mijn man haal ik eigenlijk nooit kinderachtige acties uit, we zitten redelijk op hetzelfde niveau qua slordigheid en laksheid dat we elkaar daar niet op kunnen afrekenen :roflmao:

    Samen kunnen we overigens wel heel kinderachtig zijn, althans ik dan en mijn man lacht daar dan om. Wij hebben een keer tot diep in de nacht wakker gelegen van een feestje van buren een paar huizen verderop. Wij moesten de volgende ochtend gewoon vroeg opstaan dus ik baalde behoorlijk dat ik niet kon slapen. De volgende ochtend toen wij weg moesten heb ik bij hun de bel ingedrukt en er een stokje tussen geprikt zodat de bel bleef hangen en toen zijn we gauw weggereden :oops:
     
    dreumesje, Vergeten, yakuzi en 26 anderen vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hahaha idd heel kinderachtig. Zo heb ik laatst nog toen ik een stukje ging wandelen en langs een flat liep, snel op alle bellen gedrukt en doorgelopen.
    “Hallo?”
    “Wie is daar?”
    “Hallo????”
    “Buurman? Ben jij dat?”
    “Wie is daar?”
    […]

    Het was zo’n intercom zonder camera dus dan kun je schaamteloos alle bellen indrukken. Ik weet het, ik ben 31, maar ik wilde me gewoon weer heel eventjes dat meisje van 8 jaar voelen. Een lol dat ik stiekem had. :D:D:D Ik heb in tijden niet meer zoveel fun gehad.
     
  16. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ik heb als telefonisch enquêteur gewerkt en ja, dat je van .... bent, maar NAMENS een bepaalde organisatie belt, gaat er bij veel mensen niet in. Die beginnen je persoonlijk uit te schelden, omdat ze niet tevreden zijn over die organisatie. Zo had ik weer een vrouw die begon te schreeuwen, noemde me een k#twijf etc. Ik deed net alsof de verbinding slecht was en heb heel vrolijk en vriendelijk gevraagd of ze die zin nog een keer kon herhalen, omdat ik haar niet goed hoorde, die herhaalde ze al iets zachter en toen heb ik gezegd, ‘sorry mevrouw, ik kan u echt niet verstaan, ik ga de verbinding maar verbreken en ik wil u hartelijk bedanken voor uw bijdrage’...haha, ik hoorde nog een zachte mompel en dat was het.

    Nog wat kinderachtige acties van me toen ik als secretaresse werkte. Bepaalde mensen, juist niet die met een topfunctie, maar zich wel verheven boven mij voelden en denigrerend tegen me praatten, hadden altijd nogal veel eisen met het boeken van zakenreizen. ‘Alleen zo en zo laat en uitsluitend met KLM en niet op zo’n B-luchthaven, alleen in een duur hotel’ etc.
    Daarvoor boekte ik een vlucht om 4 uur ‘s nachts en zei dat er door een groot evenement in die plaats alles volgeboekt was. Plus een of ander shitmotel en een Fiat Panda als huurauto.
    Ik plande ze ook altijd in voor functioneringsgesprekken op maandagochtend, wanneer hun baas steevast een slecht humeur had. Deed je wel aardig, dan plande ik je in op vrijdagmiddag, wanneer hij vaak positief was.

    Oeh, heel kinderachtig, maar er waren mensen in de wijk die hun hond los lieten lopen en dat beest gewoon bij mensen in voortuinen lieten poepen en plassen. Op een winterse avond heb ik onze hond uitgelaten, haar drollen opgeschept en zo op de voorruit van hun auto gedropt, die er half aan vast vroren.

    En als student woonde ik in een flat met een man onder me die ‘s nachts leefde, steevast dezelfde cd snoeihard opzette en ‘s nachts bezoek ontving, die drukten ook vaak tig keer op zijn bel voor hij open deed. Ik heb er vaak wat van gezegd, maar meer dan ‘maar het is toch vakaaantie’ zei hij niet. Voor hem was het hele jaar vakantie. Voor mij niet, ik moest kwart voor 7 opstaan.
    Toen heb ik het briefpapier van het ziekenhuis 2 plaatsen verderop nagemaakt en een oproepbrief gemaakt voor hem voor een verplicht sperma-bevolkingsonderzoekonderzoek. Om 9 uur ‘s ochtends op een dag dat ik pas laat weg moest. Heerlijk, hij was er ingetrapt, want ik zag hem op zijn (vermoedelijk gejatte) brommer (met kinderzitje en mandje) lekker vroeg vertrekken. Had zo graag zijn gezicht willen zien als hij met die brief aan de balie stond.
     
    Zwaangerevrouw, Kanarie, yakuzi en 20 anderen vinden dit leuk.
  17. Wondertje2020

    Wondertje2020 Fanatiek lid

    6 aug 2020
    4.890
    5.127
    113
    Vrouw
    Het wordt een bekentenissen topic hier !

    Ik heb in een mega pms bui weleens zijn lievelingschocola (die hij altijd op een apart plekje in de kast bewaard) boos opgevreten, vergeten aan te vullen en toen hij erachter kwam gedaan of ik geen idee had waar die gebleven was..
     
  18. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.140
    15.210
    113
    Ik neem aan dat je niet elke week op vakantie gaat en dan elke week een weekend de spullen in de weg laat staan ;)
     
    Zeebra vindt dit leuk.
  19. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.140
    15.210
    113
    Als ik fulltime borstvoeding geef valt de regeldag heeeeeeel vaak precies in het weekend en kan ik echt niet van de bank af als er wat moet gebeuren.
    Bijna jammer dat die smoes niet meer kan nu :D
     
    Poolvos, RoseMurphy, hummeltje5 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    @Jo79 ge-wel-dig kinderachtige streken van je :roflmao:
     

Deel Deze Pagina