Kinderachtige acties.. van jou!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 22 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.137
    4.354
    113
    Home
    Ik heb afgelopen maandagavond een inval collega eerder naar huis gestuurd onder het mom dat wehet prima redden zonder haar en dat ze lekker eerder naar huis kon
    In werkelijkheid irriteerde ze ons nogal met dr gedrag
     
    Vergeten, Zeebra, GroeneBomen en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Inge1984

    Inge1984 Fanatiek lid

    10 sep 2015
    1.593
    1.413
    113
    Bij m'n vorige woning hadden onze buren katten. En die vonden het fantastisch om onze tuin als kattenbak te gebruiken. En dan niet alleen tussen de planten maar ook gewoon midden op mijn grasveld. Kon m'n dochter niet eens naar buiten laten gaan zonder eerst te controleren. Toen ik hoogzwanger was van de tweede (en dus ietwat hormonaal) was ik het zo verschrikkelijk zat. Ik heb een schepje gepakt en zo bij de katten eigenaren over de schutting gegooid.
     
    Zeebra, hummeltje5 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Oeh, ja, ik kan heel kinderachtig zijn :oops:, ik twijfelde nog een beetje of ik ze wel op zou schrijven.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. Lafayette

    Lafayette Fanatiek lid

    13 okt 2012
    1.377
    1.562
    113
    Twee dingen die me zo te binnen schieten:

    - Ik was een keer (jaren geleden) met iemand in een nutteloze e-mail ruzie verzand. Toen heb ik een niet bestaand e-mailadres gemaild, want dan krijg je zo'n mailtje met technobabble en "address unknown". Die tekst heb ik een beetje veranderd en de volgende keer dat hij mij mailde heb ik die aangepaste technobabble teruggestuurd. Daarna probeerde hij het nog eens met daarboven "hopelijk lukt het nu wel, er waren technische problemen", maar helaas, zo bleek, er waren nog steeds technische problemen want hij kreeg weer de adress unknown tekst (ik lachen natuurlijk). En daarna heeft ie het opgegeven.

    - Ik zat met mijn zus in de bioscoop en naast ons zaten pubers die de héle tijd aan het vervelen waren, en dan vooral als wij er iets van zeiden. Echt op een pesterige supervervelende manier. Toen de film was afgelopen zag ik dat ze hun schoenen hadden uitgedaan, die heb ik gepakt en naar alle hoeken van de zaal gegooid. Die konden lekker op hun sokken door de plakkerige cola en de resten popcorn in het donker hun schoenen gaan zoeken, stelletje stukkels.
     
    Zwaangerevrouw, Bailey07, Nellie4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Van die airsoft balletjes, geweldig.
     
    dreames en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik was toen ik zwanger was, een keer een avondje bij mn ouders.
    Toen ik naar de auto liep,zag ik dat iemand post its had geplakt met de vraag of ik mn auto niet ergens anders kon parkeren.
    Ik stond niet voor een garage of oprit oid, maar een meter voor een tuindeur.
    De hele straat houd al rekening met de illegale garage die ze hebben gebouwd met een niet parkeren bordje erop geplakt.
    Het was al 23.30 maar heb gewoon aangebeld met de vraag waar ze het lef vandaan halen om iets op mijn auto te plakken. Ik was echt aan het schelden als een viswijf hahahaha.
    Hij zo aso om iets op mn auto te plakken,ik zo aso om zo laat nog aan te bellen
     
    Shay25 en miss C vinden dit leuk.
  7. Aaav

    Aaav Bekend lid

    12 jan 2019
    651
    1.112
    93
    Vrouw
    Ik was een keer speciaal naar de lidl gegaan in de Amerikaanse week omdat ze dan popcorn garnalen hadden. Bij het vak stond er een vrouw voor en er waren nog een stuk of 6 van die doosjes. Ze zag dat ik op haar stond te wachten en ze pakte alle doosjes die er nog waren. Nouja goed, kan, dan heb ik gewoon pech. Toen vond zij het zelf nodig om een opmerking te maken in de trant van, en beeld je een spottende toon in: "Goh, sta je op mij te wachten en heb je helemaal niks meer, wat jammer nou voor jou" en dat irriteerde me zo erg. Je kan ook gewoon doorlopen. :thumup:

    Ik ging wat andere boodschappen doen, en kwam haar een paar paden verder weer tegen. Ze liep van haar kar weg om best een stuk verderop wat te pakken. Toen heb ik alle 6 de doosjes uit haar kar gepakt en ben ik naar de kassa gerend. Ik had graag haar gezicht nog willen zien.:D
     
    Nirosa, Orangeapple, Tuttebelleke en 55 anderen vinden dit leuk.
  8. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    En? Snapte ze het? Wij hebben hier meerdere kateigenaren die doodleuk zeggen "ja ik kan 'm niet binnenhouden"
     
  9. Zwaluwtje13

    Zwaluwtje13 Actief lid

    29 aug 2021
    196
    174
    43
    Vrouw
    Oja zo herkenbaar, als mijn man zijn kleding op de stoel gooit was ik het ook niet! “ Dan ga ik er vanuit dat hij het nog eens aan wil”

    Ik ben niet zo heel flauw. Hoewel kinderen in mijn klas hebben er wel eens een handje van om met hun jas of tas voor me te gaan staan en verwachten dat ik dan snap wat ik moet doen. Dan zeg ik “mooie tas/jas” en ga door met waar ik mee bezig was. Inmiddels stellen ze allemaal de eenvoudige “juf kun je me helpen” vraag.
     
    Mamavanvier95, Nina Sanders en hummeltje5 vinden dit leuk.
  10. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Regelmatig gebeurd het dat het spoelglansmiddel of het vaatwaszout bijgevuld moet worden op donderdag.
    Ik heb daar nooit zin in dus ik laat die melding lekker staan.
    Als mijn man dan de vaatwasser aan zet in het weekend ziet hij die melding en vult het dan gelijk aan:p
     
  11. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.275
    113
    O men dan meen je niet haha wat gedurft.
     
    Aaav vindt dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hahahahahahahahahahahaha
     
    Aaav vindt dit leuk.
  13. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Dit is gewoon briljant :D
     
    Aaav en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh echt? Dat is hier andersom. Zout en glansspoel doe ik altijd. Man is allergisch voor dat soort meldingen haha
     
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    JA echt hè. Vind ik dus ook hahaha.
     
  16. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.890
    13.060
    113
    Vrouw
    Ge-wel-dig!
    Mocht je dat nou ooit nog een keertje doen, laat het dan even door iemand anders filmen, dan kunnen wij er nog meer van meegenieten! :roflmao:

    Ik zou dat denk alleen durven met iets te veel alcohol op, dus ik bewonder je lef.
     
    Aaav, Bailey07 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit dus alhoewel. Tegenwoordig heb ik wel meer schijt aan dingen. Maar hier zijn minimaal 3 wijntjes voor nodig. Ik vind het zo’n geniale actie haha!
     
  18. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik heb wel eens (wel eens vaker) na dat man op woensdag én zaterdag thuis komt van de voetbal en al zijn meuk ergens neer gooit, daarna direct naar boven loopt om even rustig een uur te douchen, de cv ketel even gereset. :o:
     
    Emsy, marloes80, yakuzi en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Inge1984

    Inge1984 Fanatiek lid

    10 sep 2015
    1.593
    1.413
    113
    Nooit iets over gehoord. Maar sowieso wel een, eh netjes gezegd, apart gezin. Toen zoon (14jaar) in de weekenden alleen gelaten werd en het volledig uit de hand liep. We hebben als buren een groep jongeren het huis uit moeten krijgen. Trap leuningen waren van de wand gerukt, overal shampoo door het huis en brandende toiletrollen over de schutting. Was de enige reactie van ma: Eh, ja het zijn pupers he.....

    Waarschijnlijk zijn mijn overgegooide drollen niet eens opgevallen in hun overwoekerde tuin. Maar het hielp even in mijn gemoedsrust. Hoewel ik best wel wist dat het niet echt netjes was van mij.
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  20. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.054
    2.435
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Nee maar al zal het wel elke week zijn of voor de ander in de weg staan. Want dat is het, het staat voor een ander in de weg.
    Ik zou echt denken doe relaxed
     

Deel Deze Pagina