Kinderachtige acties.. van jou!

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 22 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Goh,mijn man weet niet eens waar die lampjes voor zijn....:cool: Die weet nu net hoe hij hem aan moet zetten en de kopjes op de kop moet zetten en niet alles er gewoon maar in moet flikkeren :|
     
    meis1987, Nina Sanders en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Ringeling

    Ringeling Bekend lid

    2 mrt 2012
    864
    111
    43
    Vrouw
    O fantastisch dit!
    Ik ben echt vreselijk kinderachtig, ofwel gemeen. :D

    Mijn vriend werkt altijd, eigen bedrijf.
    Als ie dan weer eens begint te klagen, dat het allemaal zoveel is en dat het zo vermoeiend is ( let wel, op de avonden dat hij op kantoor zit, draai ik volledig het huishouden, denk aan alle agenda’s , kook gezonde maaltijden, en help hem met zijn zaak naast mijn eigen veeleisende baan en daar kies ik zelf voor hoor)
    Stel ik heel serieus voor, dat ie maar part time moet gaan werken, mij fulltime moet laten werken gezien mijn carrière kansen, en laten we vooral mijn salaris niet vergeten in vergelijk met zijn salaris als het om fulltime werken gaat. :p

    het geklaag is dan wel snel over..
     
    Huismuisie, Zeebra en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.034
    113
    Vrouw
    Haha, dan lijken wij op elkaar denk ik. Ik stap eroverheen of ik schuif het even aan de kant. Ik laat alles slingeren. Heb regelmatig ergens een mand of doos staan 'die nog even opgeruimd/uitgezocht moet worden.
    Onze slaapkamer is ook zo'n plek: met opruimen zeg ik vaak: 'zet maar even op onze slaapkamer.' Waar het vervolgens een poos blijft staan. Nu denk ik al minstens een week of twee dat het toch echt nodig is om de dozen met kleding weer achter het gordijn op zolder opgeruimd moeten worden. Staan op verschillende plekken in huis. Gaan even opzij bij het stofzuigen.
    Man klaagt niet, dus zal vast wel meevallen:roflmao:
     
    Forumnaam, Mop81 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dutch oven ;)
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  5. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.034
    113
    Vrouw
    Haha, ik denk dat mijn man dat ook niet weet hoor.
    En hoe een wasmachine werkt weet hij zeker te weten niet. Ach, kan hij de was ook niet verkeerd doen:D:thumup:
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik heb het denk ik toch getroffen met mijn man:
    ‘Ik ga strijken, zucht, steun, heb je nog wat?’
    :roflmao::o: (Ik heb hem 8 blousen gegeven met de boodschap dat hij er maar 2 hoeft te strijken maar sowieso de vestjes van de kinderen.

    Heeft ie nog gedaan ook. En goed ook. Shit. Ik heb niks te klagen haha. Op dit moment waardeer ik mijn man dus énorm :D
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Meen je dat echt? Wat erg. Man doet hier gewoon ook de was hoor. Wij hebben de regel; we willen beiden werken dus onze kinderen en ons huishouden.
     
    Gewooniemand, sidmick, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.347
    12.034
    113
    Vrouw
    Ik werk niet;) Dus hier de afspraak dat ik het volledige huishouden doe.
    Zijn we beiden thuis dan doen we samen de zorg voor de kinderen. En hij pakt ook gerust de stofzuiger, ruimt op, haalt de vaatwasser leeg en vult hem. Maar de rest van het huishouden doe ik.
    Hij brengt de centen binnen en ik geef ze weer uit:D
     
    Zeebra, hummeltje5 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja dat snap ik dan wel. Ik werk op papier meer uren dan hij (bewuste keuze) dus hij moet het hier echt niet in z’n hoofd halen om alles aan mij over te laten. Maar gelukkig wil hij dat zelf ook niet
     
    hummeltje5 en Zxcvb vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Eigenlijk heb ik het dus mega getroffen met mijn man merk ik nu :) ik mag dat best eens meer laten blijken :D maarja ons gezinsleven is nu druk met 3 jongens onder de 5. Maar dat strijken zo in de avond :o:
     
  11. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Ik werd een keer gebeld door een of andere dienst met de vraag of ik een vragenlijst met ze wilde doornemen. Toen zei ik: "Heb ik helaas geen tijd voor, maar mijn man wel! Hier komt-ie!" en toen duwde ik hem de telefoon in zijn handen. En hij durfde zich niet te verzetten (haha) dus werkte mee aan die stomme enquête terwijl ik hem zat uit te lachen.
     
    Susy, NurseKel, zwaaistaart en 19 anderen vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Oh! Nog iets anders.

    Ik strijk dus niet. Niks, nooit gedaan ook. Al heeeeel wat pogingen gedaan, maar op de een of andere manier :rolleyes: bak ik er niks van. Gek hè! Snap er zelf ook niks van :o:

    Dus vroeger deed m'n moeder dat voor mij. En nu al zo'n 10 jaar m'n man :evil::thumup::roflmao:
     
  13. yakuzi

    yakuzi Fanatiek lid

    23 aug 2012
    1.109
    844
    113
    Mag het ook 1 van mijn man naar mij toe zijn?:rolleyes: Hij heeft er dus een handje van om mij altijd te laten bobben. Ik kan niet snel drinken en daar hou ik ook niet van. Maar erger nog ik ben er niet toe in staat. Ik doe rustig een half uurtje over een cola of een wijntje. Dus als hij dan aan de beurt is om te bobben dan drinkt hij er gauw twee achter elkaar op en zegt hij heel onschuldig: oh, maar ik heb nu al te veel op dus dan moet jij rijden:cool: ik zit al aan m’n derde drankje! Ik heb dan dus nog geen half wijntje gehad:roflmao:
     
    zwaaistaart, Huismuisie en Zeebra vinden dit leuk.
  14. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.341
    4.876
    113
    Vrouw
    Mijn moeder strijkt nog steeds voor mij:D oké ik heb maar een paar kledingstukken waarbij het nodig is, haha maar toch wel kinderachtig eigenlijk :o:
     
    Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier ook, 1 keer weer eens een poging gedaan. Brand meteen mijn hand aan een strijkijzer. Dus nu roept man laat maar ik strijk wel anders moet ik weer ehbo-er spelen :D
     
    hummeltje5, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  16. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.595
    10.785
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Screenshot_20211024-234822_Instagram.jpg kwam deze tegen, moest meteen aan dit topic denken :roflmao::roflmao:
     
    Huismuisie, Gewooniemand, smax en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Plopperdeplopperdeplop

    1 feb 2020
    267
    446
    63
    Vrouw
    Toen het bijna moederdag was werd ik echt super irritant en kinderachtig. Overdreven de dagen aftellen en vooral ook heel vaak aan zoontje gevraagd wat de verassing was. Die was er op een gegeven moment zo klaar is dat hij zei "mama als je nu niet ophoudt dan geef ik je cadeautje aan de mama van Lou:confused:!" Daarna werd het wel minder.
     
    Huismuisie, Vergeten, Gewooniemand en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    Onze oude locatie van het werk had een bovenwoning waar mijn werkgever met zijn gezin woonde. En iedere maandag als ik naar het toilet ging zat er een dikke vette remspoor in de wc. Zo goor.
    Dat was dus van het weekend, want dan maakten zij ook gebruik van die wc.
    Zij zitten ook in de groepsapp dus ik heb er een keer een foto van gemaakt en in de app gezet met het verzoek of diegene die als laatste was geweest de volgende keer even achterom wil kijken en de wc wil schoonmaken. Sindsdien geen remsporen meer gezien :)
     
  19. Muis2009

    Muis2009 Bekend lid

    29 jan 2018
    669
    370
    63
    Vrouw
    :roflmao: oh heerlijk! Bij mijn vorige werk kwam ik ook heel vaak een heel vies damestoilet tegen (zaten met +/- 30 vrouwen op de verdieping) en dit is weleens door mijn hoofd geschoten, maar ik heb dit nooit gedurfd....
     
    MomK en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Bah; vraag me wel af waarom zij in het weekend ook gebruik maakten van die wc. Waarom enkel in het weekend? Waarom überhaupt gebruik maken van die wc als ze gewoon thuis (boven dus) kunnen gaan?
     

Deel Deze Pagina