Ik heb gezocht maar kom er niet uit, hopelijk zit hier iemand die het weet. Als ik een afspraak inplan in calendar op mijn iphone (of i pad of Mac book, maakt niet uit waar) dan heb ik alle instellingen op 'geen melding' staan. Maar toch verschijnt na het maken van de afspraak er standaard twee keer een melding; 10 minuten voor de afspraak.... Wat doe ik fout? Ik heb in instellingen de meldingen uitstaan maar ook in de verschillende apparaten in de app calendar. Voor zover ik kan zien staat het overal uit en ik heb het ook al met een collega vergeleken en bij haar gebeurt het niet? Iemand de gouden tip?
Helaas, dat helpt niet. Stond inderdaad aan maar hij doet t nog steeds: ik vul iets in, alle meldingen staan uit en zodra het in de agenda staat plopt het belletje tevoorschijn....
Ik heb dit ook. Wat ik nu doe is het agendapunt erin zetten met alle meldingen uit. Dan opslaan, opnieuw in het agendapunt gaan waar dus dan toch weer een melding in staat en nogmaals op 'geen melding' zetten. Dan blijft het wel staan als het goed is. Waarom dit zo omslachtig moet weet ik ook niet, maar zo werkt het wel. Succes!
Driessen21: zo doe ik het ook. Maar het zou makkelijker moeten kunnen. Wie weet komt de tip nog 😉