Hoi dames, Onze zoon van bijna 5 maand heeft reflux. Hij spuug dus erg veel. Zo nu ook heel veel in bed. Hij rolt op zijn buik en drukt zich omhoog en jaa... vaak komt er dan een golf voeding. Uiteraard gaat hij nooit gelijk na de fles naar bed, staat zijn bedje iets recht op... en belangrijkste hij heeft er geen last van. Maar... ik vind het heel vervelend 5 keer per dag zn bed te moeten verschonen (Gelukkig hebben we een aerosleep dus zn matras blijft bespaard) Door de hydrofiel spuugt hij vaak gewoon heen. Plus die dingen blijven nooit liggen als hij gaat rollen. Iemand een tip? Hoe doen jullie dit?
Ik pak een ledikantlaken, vouw deze in de lengte en stop hem goed strak om het matras waar het hoofdje ligt. Hele kotspartijen houdt het niet tegen en het is niet te doen vor het hele bed, maar de kleine beetjes vangt het wel op. Een hydrofiel wordt hier ook losgetrokken/ als speeltje gebruikt
Er zijn ook van die hele grote hydrofielen,die kun je dubbelgevouwen en wel instoppen aan de zijkant van het matras
Ik ga maar eens wegwerp hoezen ontwerpen en dan naar t beste idee van Nederland 😜 Bedankt voor de tips!