Onze kleine baby is vandaag een dreumes geworden...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Woezel 25, 27 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

2 feb 2010
    1.779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag is onze kleine meid 1 jaar geworden. Niks meer kleine baby, niks meer schattig ienimieni maar een heerlijke vrolijke, gezonde ondeugende meid van 1 jaar!

Wat is er veel gebeurd. Zo'n eerste verjaardag is een beetje een dag om ook met weemoed terug te kijken op het eerste jaar. Ongelooflijk. Vorig jaar was ik ineens moeder, lag mijn baby op mijn buik.
    Waar ik dacht dat borstvoeding bij mij toch niet zou lukken heb ik met liefde en genot 9 maanden gevoed.
    Waar zij precies een jaar geleden nog hulpeloos en klein in mijn armen lag en ik mij verwonderde dat ik mama geworden was, staat en loopt ze nu langs de tafel, kruipt overal heen, gaat op ontdekkingstocht uit en als ik in de weg sta duwt ze me gewoon weg. Eet ze met ons mee, schatert het uit als papa gek doet, drinkt zelf uit de tuitbeker en sinds kort ook uit de gewone beker (zelf).

Maar waar ik vorig jaar alleen nog maar met háár kon knuffelen, knuffelt ze nu met mij, geeft ze mij kusjes en streelt ze mij over mijn wang (oke, nog ietwat onbenullig, dat wel..:D)

En, wanneer ze, zoals vandaag na haar geweldige verjaardagsfeest, doodmoe is, ligt ze toch nog weer een keertje, lekker in mama's armen een flesje warme melk te drinken.

Wat een jaar, wat een tijd, wat een genot!

(dat moest ik even kwijt...;))

2. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd!
    Klinkt heel herkenbaar wat je zegt/schrijft.. Het cliche is waar he?! ;)

Geniet lekker van je meisje..

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Gefeliciteerd met je Dreumes! En inderdaad zo`n verjaardag is een mooi moment om terug te kijken op het jaar dat voorbij is.

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Gefeliciteerd met je meisje, het gaat echt snel he! Voor je het weet zit ze op school! :)

5. fanny73

fanny73 Lid

11 jan 2011
    70
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe herkenbaar! Volgende week wordt mijn zoontje 1 en ik ben er best mee bezig af en toe, dan kijk ik naar hem en denk...wow...en ben direct terug bij zijn geboorte..word er dan best een beetje emotioneel van, wat een heerlijk gevoel en wat een genot zo'n mensje in je leven...he zucht zwijmel... ;)
    Genietze lekker verder!!!!

Deel Deze Pagina