Erg lange cyclus (33-35 dgn), zit vandaag op dag 38.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Michelke1984, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelke1984

Michelke1984 Nieuw lid

1 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve mensen,

Sinds april dit jaar heb ik mijn siraaltje laten verwijderen. Mijn man heeft in die tijd niet toegegeven dat hij echt wilde beginnen maar hij blijft maar russian roulette met me spelen.
    Ivm onze verbouwing heeft hij uiteindelijk gezegd rond jan/feb 2015 echt te willen beginnen.
    Nu is het zo dat ik wat ouder ben dan hem (ik 30 hij 25) en ik er wel echt klaar voor ben. Sinds april ben ik foliumzuur aan het slikken en houdt ik mijn cyclus bij. Mijn gemiddelde ligt tussen de 33 en 35 dagen. Ik maak mij hier best zorgen om want ik vind dit erg lang. Begin augustus heb ik, omsteeks de tijd dat ik ongesteld moest worden, 2 dagen wat bruin bloed gehad maar het kwam niet helemaal door. Ik heb toen 2x getest wat negatief was.
    Daarna ben ik gewoon weer ongi geweest.
    Afgelopen woensdag was het 35 dagen sinds de begindag van mijn laatste menstruatie. Donderdag heb ik getest wat negatief was.
    Ik heb geen gevoelige borsten terwijl ik dit normaal altijd heb al een week voor ik ongi moet worden.
    Ik heb meer, witte, afscheiding dan normaal. Heb een paar dagen gloeiende wangen gehad maar niet perse een warm lichaam. Ik heb soms pijn in mijn onderrug en ben soms in de ochtend wat misselijk. Vandaag werd het me een paar keer zwart voor de ogen bij het wat snel opstaan. Ook heb ik af en toe wat krampjes alsof ik ongesteld moest worden. Dit had ik vooral donderdag en vandaag vanaf een uur of 4. Ben sindsdien 1x naar de wc geweest en gelukkig niks!
    We willen maandag testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
    Ik durf van de ene kant niet meer te testen want wil niet weer teleurgesteld worden. En vind het ook een eng idee dat mijn cyclus zo lang en onregelmatig is..

2. Loutje86

Loutje86 Actief lid

3 aug 2014
    216
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is normaal dat je cyclus nog in de war is na je spiraal hoor!
    Ik zou het zelf nog even 3 maanden aankijken.. en 30/35 is echt niet lang! Sommige meiden zitten de eerste maanden na stoppen/weghalen op dag 80 ofzo...!

3. Michelke1984

Michelke1984 Nieuw lid

1 nov 2014
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je opbeurende woorden! De huisarts zegt dat het van april tot nu vrij lang is na de spiraal... Hoop zo dat het nu raak is. Ze zei dat het kon zijn dat de test te vroeg was en na 48 uur mag ik het opnieuw proberen

4. Brabootje

Brabootje Actief lid

11 feb 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi,

Ik hoop dat je morgen positief test!
    Zo niet: het kan zo maar zijn dat je een uitschieter hebt in de lengte van je cyclus. Bij mij gebeurt het ook weleens, bijv. door stress. Deze keer heb ik negatief getest op mijn NOD en bleek ik 10 (!) dagen daarna mijn eisprong pas te hebben. Het kan soms raar lopen..
    Succes!

5. samaa

samaa Niet meer actief

Spannend! Een cyclus van 30-35 dagen is vrij netjes hoor! Mijn cyclus was rond 37 dagen en na een tijdje rond 33 dagen na de pil. Niet dat iedereen heeft een cyclus van precies 28 dagen.

6. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Spannend. Mijn cyclus is ook altijd rond de 32 dagen hoor, dus hoeft niet perse iets te zeggen.
    Hopelijk test je postief. Ik duim voor je!

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

30 -35 dg valt echt wel mee.
    Ik ben 1x zwanger geworden in een ronde v 33 dg en 1x in een ronde van 43 dg

Deel Deze Pagina