Zwanger en spastische darm. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jootje90, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Hallo allemaal,

Ik ben nou rond de 4 a 5 weken zwanger van ons eerste wondertje, hardstikke blij natuurlijk.

Maar. Nou heb ik een hele erge spastische darm (3/4 deel van mijn darm) en sinds ik zwanger ben constant hele erge diarree en vreselijke krampen.

Nog meer dames die dit herkenen en pds hebben? Of juist andere dingen daaraan vernemen?

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.832
    2.255
    113
    Ja, drama! Verstopt, dan ineens enorm diaree. Ik gebruik nu metamucil en dan gaat t ietsjes beter. Vorige zwangerschap heel erg diaree gehad, bah. Hoort er denk helaas bij, ieder zn darmen gaan van slag en bij ons een beetje extra..

3. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Hier ook. Elke ochtend sta ik ermee op, om daarna van mijn eigen lucht te moeten overgeven/kokhalzen. Tja. Het is niet anders.

4. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Heb zelf ook pds
    In begin idd alleen maar diarree maar laatste weken normale ontlasting ( wat voor mij niet normaal is :p )
    Kan best zijn datj straks ook keer verstopt raakt
    Wel een voordeel vind ik dat ik soms zn erge steken en krampen heb dat ik lijk flauw te vallen, daardoor hebk het idee dat ik bij Mn eerste bevalling de pijn heel goed kon verdragen
    Maar miss is dat ook mijn verbeelding

5. jootje90

jootje90 Lid

16 jan 2015
    69
    11
    8
    Ik heb nou ook steeds krampen met zoveel pijn dat het inderdaad af en toe net is of ik zo flauw van. Heb wel eens vaker wat diarree of heel soms een verstopping. Maar dit is echt extreem. En ben al misselijk maar door de pijn nog meer braak neigingen. Zelfs mijn werk lijd er al onder

Deel Deze Pagina