Nee, nooit gezien of van gehoord. Dit soort plekken kreeg ik toen ik heparine spoot. Ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan.
Ben jij toen gestopt met de heparine? Of was dit een bekende bijwerking? Ik weet wel dat je snel blauwe plekken krijgt met bloedverdunners maar vind die van mij wel wat extreem voor baby aspirine...
Ik slik normaal fenprocoumon dit mag nu niet krijg donderdag telefoon met wat in moet gaan nemen niet voor trombose maar voor hartproblemen jullie hebben het tochover aas al? Let wel op dat je int kan veranderen door zwangerschapsvitamines. Mijn int is van 3.5 naar net 1.5 gegaan.
Nee vind ik ook...In een ander topic denken ze echt dat ik me onbewust heb gestoten maar dat heb ik echt niet. Net mn schoonvader op bezoek gehad en die zei al dat het een overgevoelige reactie was...hoop ik maar. Khoud het goed in de gaten iig.
Ik gebruikte juist heparine en aspirine omdat ik zwanger was, na 5 mk's. Ik mocht dus niet stoppen en ben op een gegeven moment maar in m'n benen gaan spuiten omdat mijn hele buik blauw was.