Overgewicht en PCO

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Happy, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik ben al aan de lijn, maar ik mag zoizo niet met de hormonen beginnen, terwijl ik 3 jaar geleden nog zwaarder was en ik toen met clomid bezig was.

Nog meer dames met PCO en overgewicht?

2. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Ja. Bij mij is PCOS geconstateerd toen ik 16 was. Tot in elk geval mijn 25ste had ik geen overgewicht! Nu (28) ben ik wel snel zwaarder geworden en val ik onder het kopje overgewicht. In de tijd van 16 tot 25 heeft mijn gewicht geen positieve invloed gehad op de PCOS, want ik ben nooit uit mezelf ongesteld geworden. Het gewicht waar ik nu op zit is niet gezond maar ik eet wel gezond.
    Ik mag gewoon clomid e.d slikken. Helemaal omdat ze ook niet helemaal zeker zijn dat overwicht komt door PCOS of overgewicht PCOS veroorzaakt. Ik ben er van overtuigd dat het altijd beter is om gewicht te verliezen. Maar ik zie het tevens ook niet zo zwart - wit en ga ik me niet ook nog druk maken om mijn gewicht!

3. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    bij mij komt het overgewicht wat ik nu heb omdat mijn schildklier niet werkte. die werkt nu weer goed gelukkig door medicijnen..
    maar ook ben ik altijd al mollig geweest, dus wil nooit heel dun worden ofzo, ben nu wel aan het afvallen, maar dat komt door de schildklier, ook eet ik gewoon gezond

Deel Deze Pagina