Pffff.....herkenbaar?? Denk dat t door de hete dagen komt; Iris is sinds gisteren niet te genieten; veel driftbuien en huilen / piepen. Alleen als je iets leuks doet (vandaag speeltuin geweest) is t goed. Maar daarna driftbuien over de gekste dingen, en vanmi na t slapen alleen maar 'piepen'. Ze heeft dit de eerste week na de geboorte van Evi ook gehad dus dat was daardoor maar denk dat t nu door de warmte komt; ik hoop t eigenlijk hihi. Dadelijk blijft ze een jaar zo...
Hier nog eentje, alleen maar drammen, zeuren, piepen, nep huilen!! Verschrikkelijk vermoeiend dus, ben blij als hij straks op bed ligt, ben er helemaal klaar mee voor vandaag maar hou wel van hem hoor
Hier ook sinds een paar dagen iet te genieten! en ook als ie naar bed gaat is het elke keer weer raak. Daar komt ook nog bij dat ie een blaar op z'n duim heeft en dus niet kan duimen om hem te helpen in slaap te vallen Wordt wat straks in italie... 2 weken lang...
Hier ook een terrorpeuter vanaf vrijdag al. Denk toch de warmte hoor. Ze valt ook later in slaap dus zal ook wel moe zijn
Hier ook eentje.... boos om het minste geringste. En dan ook echt boos he..... Wel afgelopen weekend 2 dagen koorts gehad. Dus dat zal ook nog wel wat meespelen. Maar ik hoorde het op de creche ook al. Toen ik mijn zoontje bracht zaten er ook al 3 andere mopperende kindjes aan tafel