we zijn in augustus lekker naar spanje gereden. Krijgen we deze week een mooie bekeuring binnen vanuit frankrijk. Maar liefst 1 km te hard gereden Wel zuur want het kost maar liefst 45 euro. Volgend jaar toch maar 1 kilometer zachter gaan rijden. Haha We konden er eigenlijk wel om lachen om die 1ne kilometer. Kost hun meer tijd en geld denk ik om het allemaal te verwerken.
Leuk souvenir! Wij kregen er een paar jaar geleden één uit Nederland. Ook voor een onbenullig aantal km's te hard. Ik wist niet eens dat men dat deed met buitenlandse kentekens. We hebben er wel van geleerd, letten tegenwoordig wat beter op.
Frankrijk zijn ze erg streng idd. Heb daar altijd de tempomaat aan. Buitenlander of niet dat maakt niet uit. Sterker nog je kunt ook rijontzegging krijgen in een ander land. Eigenlijk moet je dan je rijbewijs opsturen. Doe je dit niet mag je niet in dat land rijden.
Duitsland is idd erg goedkoop. Hier een keer 10 euro gehad voor een 7 km te hard volgens mij. Was een 70 km weg ik dacht 80.
Duitsland heeft niet zulke hoge idd. Maar je spaart er wel punten. En die blijven een aardig tijdje staan. Heb je er teverl kun je ook je rijbewijs inleveren. En dan een idiotentest doen. Kosten ronde de 800 euro.
Oh balen is dat he?! Wij hadden 1 km te hard gereden in Luxemburg. Was een verrassing van 49 euro. Tja er zijn ergere dingen, maar had t geld liever anders besteed.