kinderbed gehuurd maar geen matras erbij

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamaloe250, 19 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
    Ik neem voor de zekerheid de aerosleep mee om er als extra laag op te leggen.

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Mijn zoontje hoef ik daar echt niet op te leggen hoor, die gaat echt niet slapen...

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dat weet je omdat je het geprobeerd hebt, of dat denk je omdat je het zelf te hard vindt?

4. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Dat matrasje dat er bij hoort is het enige juiste om te gebruiken. Andere matrasjes zijn gevaarlijk omdat ze tussen bedje en matras kunnen komen en kunnen stikken. Ik vond het ook veel te hard maar m'n baby's gaan er gewoon prima op slapen.

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Uiteraard heb ik dat geprobeerd......

6. ButterflyPassion

ButterflyPassion Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Het leek mij ook te hard maar baby heeft er prima hele nachten op geslapen. Wel heb ik mn aerosleepdekje eroverheen gedaan, vond ik een fijner idee. Zonder hoeslaken want die kon ik niet strak spannen... dametje had geen honingraat structuur / rode plekken op dr hoofdje dus heb het beoordeeld als prima en veilig te doen zo.

Ik ben blij dat ik geen matrasje had, want mn dametje lag de volgende ochtend wel overdwars in dr bedje... :rolleyes: moet er toch niet aan denken dat ze tussen het matrasje en de zijwand was geraakt.

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.657
    8.404
    113
    Vrouw
    Tot welke leeftijd geldt dat advies? Sowieso never nooit een echt stijf matras erin leggen.

Deel Deze Pagina