Hallo, Kan dit? Leuke zomerse sandalen (bruin/smalle bandjes) onder een lange (blauwe) spijkerbroek: 1. ja 2. nee Groetjes, Hanna
Waarom niet? Ik heb nu ook een skinny jeans aan met platte roze sandalen. (Ik vind het alleen wel altijd mooi als je dan verzorgde voeten hebt, dus verzorgde nagels en geen droge schilferige huid etc)
Zekers! Ik doe dat wel vaker met mooi weer naar mijn werk Hippe slippers / sandalen onder een lange spijkerbroek.
Ja tuurlijk! Ik heb vaak mn sandalen met een sleehak onder een lange spijkerbroek/skinny of iPanema slippers (ook soort plat sandaaltje bijna).
Vind het ook prima kunnen.. draag zelf ook soort slipper/sandalen onder lange broek. Meer zoiets: http://www.marktplaza.nl/images/1/87/Sandalen-slippers-19-95-23389887.jpg
Mja, dezen vind ik idd. mooier onder een lange broek. Zelf heb ik ook leuke slippers wat ik ook prima vind kunnen onder een lange broek. Maar toch blijf ik twijfelen over de (goedzittende!) sandalen die ik heb. Link zie pagina 1 onderaan.
Dat heeft denk ik vooral met de sandalen te maken. Ik persoonlijk vind die ecco sandalen niet zo modieus, hoe lekker ze ook zitten. Zou dan nog eerder voor birkenstocks gaan.
Ik heb ze gezien Maar dat gaat toch prima. Als jij ze fijn vind zitten is het toch goed. Iedereen zijn eigen smaak qua model.