Mijn meid is 6 en gaat tussen 19:00-19:30 naar bed, dat wil ze zelf ook en dat heeft ze nodig. In t weekend wordt t vaak rond 20:00
hier gaan ze doordeweeks rond 18.30 naar boven, eerst badderen en dat soort dingen... en dan liggen ze er rond 19.15 in... maar nu met dit mooie weer gaan ze ook weleens wat later hoor!
Hier precies zo, moet zeggen dat ik wel 2 kids heb die makkelijk hun ritme verleggen. Laat naar bed betekent automatisch uitslapen bij hun. Wij hebben een buurmeisje van 6 die iedere dag zelf mag bepalen hoe laat ze naar bed gaat. Dit resulteert er regelmatig in dat ze door de weeks pas om 11 uur ligt Ook hebben ze een zoontje van 3 waarmee ze gerust om half 9 's avonds nog even boodschappen gaan doen
Het ligt er echt aan waar je woont. In NL lagen ze echt altijd om 19 uur in bed en de kindjes van bekenden van ons ook. Nu in BE (wallonie) lukt dat niet meer. Zwemles voor de kinderen (4 en 5 jaar) begint pas om 19.00 op dinsdag en donderdag. Dan slapen ze pas om negen uur. Ook zijn veel feestjes laat 's avonds. Binnenkort weer een buurtfeest met veel kinderen en dat begint pas om 20.00. Vorig jaar eindigde dit pas voor mijn kinderen om een uur 's nachts. In het begin moest ik er erg aan wennen, maar ze hebben er totaal geen moeite mee. 's Ochtends staan ze gewoon weer vroeg op, ik hoef ze nooit wakker te maken. Soms liggen ze er wel eens wat vroeger in, maar vooral de oudste blijft dan nog uren zingen in zijn bed.
Hier vaak tussen 18:30 en 19:00.. op speciale dagen, zoals een bbq ergens of zo zijn we meestal pas rond 10 uur thuis en gaat ze daarna naar bed. Nou hoeft Emma natuurlijk ook nog niet naar school toe...
Op sommige dagen pas rond 20.30! Ik heb een paar pogingen gedaan om hem rond 1900 te laten slapen, maar vervolgens is hij dan de helft vd nacht wakker
Zoontje van 2,5 ligt tussen 7 en half 8 op bed. Mits we op een verjaardag zijn dan soms wat later maar dan heeft hij tussen de middag vaak nog een late slaap gedaan.
mn 2 dochters van 6 en bijna 9 liggen meestal rond 8 uur. zaterdags rond 9 uur. ik merk wel dat de oudste van bijna 9 nu ze ouder wordt mnder slaap nodig lijkt te hebben. vaak is ze om 9 uur nog wakker...
Hier liggen ze er allebei om 19u in en worden beide tussen 8 en 9u pas wakker. Als we in het weekend later thuis zijn gaan ze er ook later in. Mijn zoontje slaapt dan gerust tot 10u uit. Dochtertje niet.
Doordeweeks 20:00 uur. Doet nog wel een dutje in de middag. Als we weeekend weg gaan wordt t meestal 22:00 uur. Zoontje is 2,5
Ik heb een zoontje van 2 en hij gaat doordeweeks tussen 19:30 en 20:00 naar bed. In het weekend soms wat later... Uiterlijk 21:30
Kaan gaat altijd 19:30 uur zijn bed in, en hij valt binnen 5 min in slaap.. En slaapt tot 09:30/10:00..
Meestal rond 19.30-20.00 uur, maar dan zijn ze ook moe. Als ze niet moe zijn blijven ze nog wat langer beneden. Ik houd niet aan de klok vast, ik ga zelf ook niet op bed liggen als ik nog niet moe ben.
Zoontje gaat meestal om 19:00 naar bed, tenzij zijn middagdut wat is uitgelopen (slaapt nog 2 keer overdag), dan gaat hij er uiterlijk om 20:00 in.
Nee sorry dat heb ik niet. Mogelijk zijn er zijn te vinden via google. Ik weet dit vanuit mijn oude werk
Zoon slaapt tussen 19.15 en 19.30 nu in de zomertijd. Zal straks in de vakantie een uurtje later zijn Dochter slaapt tussen 20.00 en 20.30. Een echt avondmens. Ik leg haar om 19.45 in bed en dan leest ze meestal nog. In de vakantie zal het wel later worden. Op schooldagen gaan we trouwens wel altijd sowieso om 18.30 naar boven. Dan rustig in bad, kleren klaarleggen et cetera
Wij doen in de vakantie eigenlijk niet anders dan buiten de vakantie . OP vakantie is weer wat anders.