In Biddinghuizen, direct aan het Veluwemeer, ligt Vakantiepark Rivièra Beach. Het park heeft een zandstrand en een subtropisch zwembad, dus waterpret gegarandeerd. Voor een dagje uit ga je naar Walibi Holland of het Dolfinarium. Aankomst: vrijdag 5 juli. wegens omstandigheden kan ik niet gaan. Het is van vrijdag 5 juli t/m maandag 8 juli. meer info op: Home | Vakantiepark Rivièra Beach MAG WEG VOOR 25 euro!!! Wat wordt er geveild? Weekend (vrij - ma) naar Biddinghuizen, Flevoland Verblijf in een Rivièra Comforthome op Vakantiepark Rivièra Beach Voor maximaal 8 personen Data Aankomst: vrijdag 5 juli 2013 vanaf 15:00 uur (uiterlijk 20:00 uur). Vertrek: maandag 8 juli 2013 voor 10:00 uur. Let op! Binnen 2 dagen na het winnen van de veiling dien je jouw aankomst te bevestigen via www.vakantieveilingen.nl/reserveren. Deze lastminute veiling is uitsluitend te betalen met iDeal of creditcard. Exclusief Verplicht 0,95 diverse heffingen per persoon per nacht 3,35 milieuheffing per nacht 53,- servicekosten (incl. eindschoonmaak) 9,50 lakenpakket p.p. 1,85 logiesschadefonds per nacht Het park Vakantiepark Rivièra Beach Het nieuwste vakantiepark van Oostappen is Rivièra Beach. Direct gelegen aan het Veluwemeer met een eigen zandstrand is Rivièra Beach de ideale vakantiebestemming voor liefhebbers van water(sport). Vakantiepark Rivièra Beach is een gezellige familiecamping met vele voorzieningen zoals een overdekt zwembad en kinderspeelparadijs, diverse restaurants, supermarkt, bowlingbaan, jachthaven en uitgebreid entertainment voor jong en oud. Faciliteiten Subtropisch zwemparadijs Indoor speelparadijs (tegen betaling) Bowlingbanen Zandstrand Bootverhuur Diverse speelcombinaties Restaurant Snackcounter Animatieteam in schoolvakanties Supermarkt Discotheek Buitenterras met airtrampoline Meer informatie De accommodatie Je verblijft in een Rivièra Comforthome. Perceel +/100 m2 Comforthome +/38 m2 Compleet gemeubileerde eet/zithoek (incl. kleuren TV met aansluiting centraal antennesysteem) Keuken met koelkast, keukeninventaris (incl. borden en bestek), koffiezetapparaat en een vierpits gasstel 1 slaapkamer met tweepersoonsbed 2 slaapkamers met 2 ÈÈnpersoonsbedden 1 dekbed en 1 kussen p.p., bij koude nachten dient men zelf voor extra dekens te zorgen Badkamer met toilet, wastafel en douche Kachel Elektra 10 amp. / 2200 W Terrasmeubilair Voor kinderen is er een mogelijkheid om een kinderbed, een kinderstoel, een kinderbox en een babybadje te huren. Optioneel bij te boeken Huisdier 7,- per huisdier per nacht (maximaal 2) + extra 10,- schoonmaakkosten Kinderbedje, -badje, -box, -stoeltje 6,50 per midweek/weekend
ik hoop dat je het kwijtraakt maar merk dat er op die parken van oostappen groep tegenwoordig op vakantieveilingen ook vaak helemaal niet meer geboden wordt. ook niet zo gek als je zo vaak negatief in het nieuws komt. vorige week weer bij omrope max.
Ik vind het altijd zo veel wat er nog bij komt aan eindschoonmaak enzo.. anders wilde ik hem wel.. ben laatst bij Opstappen geweest en dat was prima trouwens...
gaaaf! je bent hem vast snel kwijt! ik wil niet meer te ver nu ik bijna uitgerekend ben, of nouja, dan ben ik bijna uitgerekend.
WIE WIL? 20 EURO! (LAGER KAN IK NIET GAAN!). Incl de extra kosten heb je voor minder dan 100 euro voor 8 personen een lang weekend vakantie in een groot huisje. Dat is maar 12.50 per persoon!
Die laatste berekening van je klopt alleen niet. De verplichte kosten zijn totaal al 167 euro voor 8 personen...
Sorry maar als je 1 euro biedt s'morgens op deze veiling dan heb je hem dus 25 euro is niet echt een koopje... Niet dat ik daar dood gevonden wil worden op die parken van Ooststappen groep maar goed