Hoi, Iemand waar ik contact mee heb via telegram beweert dat diegene de app heeft verwijderd..... Het vreemde is dat diegene nog wel tussen mijn contacten staat in telegram en zie bij status "recent gezien". Klopt het dan wel wat diegene zegt of zit diegene gewoon nog op telegram? Heel benieuwd kon er met googlen niet een duidelijk antwoord op vinden. Dank is groot, liefs!!
Mijn zusje heeft telegram gehad. Zij staat bij mij nog in mijn contacten. Maar bovenin staat verwijderd account., laatst gezien (datum en tijd). Als iemand op recent gezien staat, lijkt het me een actief account.
Is het een groot probleem dan, dat diegene misschien nog telegram heeft, maar zegt de app te hebben verwijderd? Dat de app verwijderd is wil niet zeggen dat het account verwijderd is. Misschien kijkt hij/zij nu wel op een ander device.
Ik snap wel waarom dit uitmaakt, Ik zou het ook raar vinden als daar over gelogen word. Telegram is een app waar je mee beveiligd kan chatten, de chats worden ook verwijderd.
Uhm ik snap jullie vragen, maar dat kan ik zo snel niet uitleggen. Gaat mij indd om het principe. Gevoeld nu in de gaten wordt gehouden zeg maar
Aah op die manier! Kun je die persoon niet zelf verwijderen/blokkeren zodat dat niet meer mogelijk is?
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden waarom je deze app uberhaupt gebruikt? Sorry heeft niks met je vraag te maken maar door wat @Zulema zegt komt het bij mij over alsof je deze app gebruikt voor dingen die andere mensen niet mogen weten... Of heb ik nu teveel series gekeken .
Dit. Mijn moeder gebruikt het op haar laptop voor andere zaken ipv chatten met anderen. Ik heb er verder niet veel ervaring mee
Volgens mij kan dit wel hoor. Dan heeft hij/zij inderdaad de app verwijderd maar niet het telegramaccount zelf.
Wat is nou eigenlijk het echte probleem? Wat is er gebeurd en wie vertrouw je nu niet? Iets zit je na twee dagen nog steeds dwars blijkbaar.
Nou daar kan ik inhoudelijk niet op ingaan op een openbaar forum en maakt voor het antwoord ook niets uit lijkt mij . Behalve dat iemand zegt dat zijn /haar telegram eraf heeft gegooid en status op "recent gezien" blijft staan. En ik mij dus afvraag of dat klopt of dat diegene er helemaal niet vanaf is.......en dus niet eerlijk is.
En wat als het een leugen is? Is het heel erg als die persoon er wel nog op zit en ziet dat jij bv online bent?