YouTube - JK Wedding Entrance Dance Moest zo lachen toen ik het zag , vind het echt geniaal heel erg leuk gedaan ... YouTube - Wedding Dance First As A Couple FUNNY Baby Got Back En deze vind ik ook al zo gaaf ...
Heel erg mooi!! Zat de 1e echt met volle verbazing te bekijken Zullen de hormonen wel zijn maar kreeg echt de tranen in mijn ogen bij het zien van het 1e filmpje....
Jaa dat had ik ook al en ik heb geen last van hormonen hahahahaha .. vond het ook heel erg mooi om te zien ..
de eerste vond ik ook heel erg leuk gedaan de tweede herkende ik van een film en vond ik daardoor voorspelbaar en minder leuk
1e filmpje is echt geniaal gewoon, heel origineel!!Dat wordt zeker weten een hype nu.2e vond ik ook leuk, maar wel minder als de eerste.
dan moeten jullie deze zien , komen jullie echt niet meer bij van lachen YouTube - Brian & Katie's Evolution of Wedding Dance
Leuk zeg dat eerste filmpje. Kreeg helemaal kippenvel op het eind toen iedereen ging juichen. Erg leuk gedaan. En die tweede kende ik ook al. Ook erg lachen.
Mijn vriend en ik gaan over ongeveer 7 weken trouwen. Ook wij gaan zo'n soort openingsdans doen! Hebben zelf wat muziek in elkaar gezet! Eerst slowen en dan Feesten! Ben benieuwd naar de reacties!
HIhIh, ja zoals die 2e hebben wij het op onze bruilfot ook gedaan.... Net alsof we een "saaie" openingsdans hadden, en vervolgens HOPPA!!!! hihi iedereen stond met grote ogen te kijken..... Heel cool!
Whahaha ohh geweldig!! Toch blijf ik onderstaande het beste vinden, maar misschien omdat ik zelf deze aantal jaar geleden voor het eerst zag YouTube - Surprise wedding first dance by Clay Family! U GOTTA C IT!!!
Ik zou het zelf ook niet doen, puur omdat ik niet van zon stijl houd maar grappig vind ik het dus zeker wel