Ik weet niet of hij hier goed staat, ik dacht internet.. Kijk eens wat raar, ik schrok er gewoon een beetje van. Je moet ingelogd staan bij Hyves, dan kun je het filmpje zien. Heel knap, maar ook een beetje creepy! Hyves.net - Always in touch with your friends
Bij mij opent het niet waar gaat het over ,, ga ik echt schrikken ? Ben nogal een schrikhaas , vandaar !
Neee, het is niet zo'n filmpje van BOE en dan schrikken. Daar hou ik ook helemaal niet van. Het is alleen niet leuk om het zo te beschrijven, het is juist de verrassing die leuk is.
hij is gaaf he? ik vond het ook leuk om die van m'n man te zien, het verschil dus tussen de mannen en vrouwenversie en zo heb ik m'n leeftijd niet ingevuld.. en dan krijg je zo'n opmerking in de trant van; nee zie je die ouwe kop ... Er zitten zoveel dingetjes in die variabel zijn! Echt geweldig! Hoewel ik eerst ook wel even zoiets had van.. jee wat is DIT nou?!
Ga je eigenlijk wel even bij nadenken ... word er niet blij van , moet nog alleen de nacht door de gedachte alleen al ...