Mijn kleine neefje(zoontje van mijn zus) word 5 augustus 1 jaar oud. Ik heb aan mijn zus gevraagd wat ze graag wil hebben voor hen. Ze had het over kinderbestek. Nu had ik meteen het idee om zijn naam er dan in te laten graveren! Hebben jullie misschien ervaringen met bepaalde websites waar ze dit doen?
Ik weet dat je bij de juwelier ook kinderbestek kunt krijgen wat ze kunnen graveren (is dan gratis volgens mij) en ook kun je zelf iets kopen en bij de juwelier tegen betaling laten graveren.
Kinderbestek graveren | Lucas juwelier Wij hebben van m'n werk een kinderbestekje gehad van Woezel en Pip, dat is ook ergens gegraveerd. Geen idee waar....
Bij mijn oudste hebben we dat van mijn schoonouders gekregen. Weet niet waar ze het gedaan hebben. Volgens de verpakking was het kinderbestek,maar het is zo groot, dat het meer lijkt op bijna volwassenen bestek. Het ligt dus al jaren in de kast (schoonmoeder niet blij mee) todat de oudste ergens rond de 7 a 8 jaar is denk ik. Eerder wil ik het niet gebruiken. Ik zou dus aanraden om wel goed te kijken wat voor bestek het is en met welke leeftijd je het zou kunnen gebruiken.