http://www.nu.nl/news/1085045/24/India_eist_gestolen_adoptiekind_terug.html Dit lijkt me het ergste wat je kan overkomen! Liefs, Duveldraakje
Hmm wat moet je dan doen.. jongetje na 6 jaar in nl gewoond te hebben terugsturen? das ook triest net zo triest als tegen de ouders zeggen "nee hij blijft in .nl" hoe je het wendt of keert.. het jongetje wordt letterlijk kind van de rekening
Ow wat verschrikkelijk Ik kan heel goed begrijpen dat de biologische moeder het kind terug wil, maar hij woont al 6 jaar in NL bij zijn adoptieouders, hij noemt hen papa en mama... ik kan heel goed begrijpen dat je als biologische moeder je kind terug wilt, maar ik denk dat het alleen maar traumatisch voor het kind zal zijn, voor het kind is zij een vreemde... en hij is gewend te leven onder hele andere omstandigheden.
Verschrikkelijk, zowel voor de biologische moeder als de papa en mama in nl en het kindje zelf. Die kan toch niet terug?! Een rechter zal hopelijk hetzelfde oordelen. Wellicht dat de biologische moeder wel contact kan houden met het jochie. En evt. op kan zoeken...
ik hoop dat ze het jongetje hier houden en een bezoeksregeling met de biologische oudes regeld. en laat hem eventueel met zijn 12 zelf beslissen wat hij wil doen. natuurlijk begrijp ik heel goed dat de biologische moeder hem terug wil maar dit is tegen het balang van het kind in.
Zeker, hij kan hun helemaal niet verstaan, zijn vreemde voor dat jongetje. Het is natuurlijk diep triest voor de bio ouders, maar toch! Zou eigelijk een soort regeling moeten komen, dat ze foto's sturen en een keer per jaar naar india gaan. Maar ja, vind het diep triest voor allebij de partijen. jessica
als het mijn kind was zou ik het ook terug willen. Die ouders hebben zes jaar geleden heel van dat kindje gehouden. Nu horen ze dat het nog leeft. Ik zou ook alles op alles zetten om het terug te krijgen met een bezoekregeling voor de nl ouders.