hahahaha....ik wacht op een gunstig moment (natuurlijk voor de kinderbijslag) om deze te droppen.....
Mee eens! Wij werken ook hard en moeten over het harde verdiende geld ook meer belasting betalen. De toeslagen zijn allemaal inkomensafhankelijk en wij hebben er ook geen recht op. Dus wij betalen overal de volle pond voor. Nou hoor je mij niet klagen, maar "jan modaal" en "boven modaal" vangen ook echt de harde klappen wel op hoor. Kinderbijslag, hebben wij ook niet "nodig" maar iedereen heeft er recht op. Dus wij ook, zal wel helemaal gek zijn als ik zeg: Laat maar joh, hoef ik niet. Bij ons gaat de gehele kinderbijslag naar de spaarrekening van de kinderen. Afhankelijk zijn van de kinderbijslag vind ik ook raar. Dat kan je toch niet bij inkomsten rekenen? Het is een extra, een rare extra. Waarom word je beloont als je kinderen hebt? Ik vind alle toeslagen die je krijgt als je kinderen krijgt maar raar. Je kiest toch niet voor kinderen als je ze financieel niet kan onderhouden? Vind het logisch dat ze daar op gaan bezuinigen. Kinderen moet je zelf financieel kunnen onderhouden en niet afhankelijk zijn van de regering. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten, maar ik lees/hoor te vaak da gezinnen afhankelijk zijn van toeslagen en als er op bezuinigt wordt, ze in de problemen komen.
ik zal er weinig van merken,kinderen hebben hier een krantenwijk dus dat geld compenseert het wel dan
balen dat ze op de kinderen bezuinigen, was net als met sport en cultuur bijdrage, vanwege het sportfonds werd het geschrapt, ging laatst kijken om voor mijn oudste aan te vragen kan ik dat dus niet zelf doen...moet mijn dochter dus een stempel opleggen via de leraar of huisarts dat vertellen ze er uiteraard niet bij..
grappig ik zat vanochtend de radio te luisteren met het spotje. En dacht gelijk nou dus???? 36 euro per jaar. Oke we moeten bezuiningen dus dan hier wat vanaf. So be it.