Ik weet niet of jullie dit herkennnen, maar de hele dag door ben ik aan het eten. Sochtends wordt ik wakker met twee beschuitjes dan woorden de broodjes voor naar werk gesmeerd. Dit zijn gemiddeld zo een 15 sneetjes brood (!) en geloof me die zijn binnen mum van tijd op, heb ik een keer minder brood mee dan vecht ik de laatste uurtjes tegen de misselijkheid. Nu ga ik niet beginnen over dat ik er te zwaar van wordt, integendeel! Ik ben inmiddels ongeveer een kilootje aangekomen en zit nu rond de 56.5 a 57 kilo nog steeds wel aan de lichte kant als je het mij vraagt (ben 1.74m). Maar het gekke is dat ik bij het avond eten na een paar happen vol zit. Ookal heb ik de hele dag al trek in iets, eten we dat savonds, ik zit gewoon heel snel vol. Mijn mannetje kookt altijd en die kookt echt heerlijk, normaal at ik altijd gewoon mijn bordje leeg maar het lukt me nu gewoon niet meer, hoe graag ik het ook wil. Hebben jullie hier ook last van gehad? Dat je de hele dag door zoveel kan eten als je wilt maar dat het avond eten gewoon heel lastig blijft? Ik ben benieuwd, ik hoop iniedergeval dat ik snel mijn bordje weer leeg kan eten!
Ja heb het in het begin ook gehad.. (niet 15 sneetjes brood maar wel voor mijn doen veel) Vaak at ik overdag veel maar bij het avondeten zat ik zomaar vol ondanks dat ik niet altijd misselijk was. Nu eet ik nog de hele dag door en ook het avondeten gaat er nu wel in. Ben inmiddels zo'n 5 kg aangekomen. Waarschijnlijk heeft je lichaam het gewoon nodig nu. En brood is wel gezond toch?
Ik heb ook wel momenten gehad dat ik alleen maar fruit kon eten. Dus geen brood en geen warm eten. Daar wordt je uiteindelijk wel gaar van. Gelukkig klaarde dit op na twee weken. ik was toen 2 of 3 weken zwanger. Gelukkig gaat dat heel goed nu. Eet alleen vaak geen vlees. Het staat mij gewoon tegen. Maar tegen de 5 weken zwangerschap begon ik 's nachts te eten. (eierkoeken, fruit, koekje) Echt elke 2 a 3 uur. Ook erg vervelend hoor. Dat is pas sinds vorige week minder geworden. Kan het nu volhouden tot half zes. (Lig dan rond half elf al op bed) Dat voelt een stuk beter. Dus er is goeie hoop voor je! haha Nadat je de 3 mnd bent gepasseerd wordt het waarschijnlijk wat beter! Heel veel sterkte Liefs Britt
Ja ik vermoede ook wel dat het ook bij de eerste drie maanden zou horen. Maar vroeg me toch af of het normaal is. . Vooral mijn vriend maakt zich nogal zorgen als ik mijn bordje niet op kan en die weegschaal maar niet aangeeft dat ik zwaarder wordt. Bedankt voor de reacties iniedergeval! Dat nachttelijke eten heb ik ook nog niet gehad, ik ben zo moe dat ik de hele nacht als een blok slaap en sochtends met veel moeite mijn bed uit kan komen.
Ja ik herken dit gelijk. Ik heb in het begin ook heel veel gegeten en dan 's avonds niet. Nu moet ik zeggen dat ik overdag nog wel veel eet, maar geen 10 boterhammen meer en 's avonds krijg ik nog mijn bord niet leeg ook al schep ik maar een heel klein beetje op. Ik zou niet weten hoe het komt...
ik heb dit altijd al en het kon dus niet erger worden tijdens de zwangerschap ter compensatie drink ik heel veel water. ik eet ook nog is heel veel slechte dingen zoals snoepgoed, koek en chips tussendoor en daarbij dan nog de broodmaaltijden. warm eten dus savonds daar ben ik geen liefhebber van en probeer zo veel mogelijk naar binne te krijgen maar met tegenzin, als ik dan daarna honger krijg pak ik wel weer een paar boterhamme of weer wat lekkers. als ik begin met eten kan ik gewoon niet meer ophouden. toch heb ik tot aan de zwangerschap altijd maatje 38 gehad en tijdens de zwangerschap was ik maar 15 kg aangekomen waarvan ik er nu alweer 11 kwijt ben. dus ik weet niet waar het allemaal blijft maar ik zou zeggen zolang je niet te veel aankomt waarom dan niet zoveel eten je zult het wel nodig hebben dan toch!
Ja dit herken ik ook, tussen mijn 6e en 8e week kon ik echt niks eten alleen wat fruit en yoghurt en ben ik een paar kilo afgevallen. Bij elke geur of gedachte aan eten werd ik zo misselijk! Maar nu ik weer begonnen ben met werken (had vakantie) begon ik honger te krijgen, om 8 uur boterham, half 10 honger, half 12 honger, half 1 lunch ik, 3 uur weer honger, 5 uur weer honger tot ik thuis kom om half 7 (en mn honger stil ik met boterhammen of liga's...) Maar dat avondeten smaakt me niet... Maakt niet uit of ik dan friet eet, macaroni of iets anders, het smaakt me niet.... Alleen brood smaakt me goed of pizza uit de oven...verse pizza ook niet... Lust zelfs geen chocolade/bonbons meer.... zucht....